Ogni vetrina

Una donna scopu di mudernu, stà à fà a carriera, cuntene sempre a speranza attente di i so culleghi è i partinariati. Questa situazione deve esse sempre in cima not only in termi prufessiunale. L'apparizione di una donna hà ghjucatu un rolu impurtante in a so crescita di carriera riescita.

Regoli ginirali per sceglie a ropa per l'ufficiu

Prima di tutte e tessuti di costume: u stilu di u vestitu assume un tela puramente di lana, o cun un cuntenutu sanu di sintesi. Anu bisognu sò matte, lisu. Aghjunghja tutte appiccicate, ghjuvellu strettu, algùn finu. Ughjettivu per a fimmini ùn ùn permettenu tela trasparenti o brillanti, lace. L'indimentà di linu ùn hè micca indispensabile, perchè fermamente sceglie in i calzini è si pò sculputà.

U stilu di vestitu in l'Uffiziu liccene un sceccu eccezziunale calmeghja: grisa, bianca, negra, marrone, blu, borgoña, verde.

A larga di a fasgone hè mediu. Calzature suciale - chjusu. Un tachonu chjusu hè permessu, ma questu ùn deve esse micca scoglii. U puntu hè statu fermu, micca assai altìssimu. L'abbundanza di decoru è i sapori extravaganti di colori brillanti ùn sò micca permessi in un vestitu cummerciale.

I cose fundamentale per un uttuniu di utopia

Ogni veture d'imprese per e donne duveranu esse faciule più faciule, cunfurmate. Una bona opcione hè un vestitivu biancu fattu di cuttùricu finu cù trousers o una faldella. Sottu à a chjaga corta cù una manga di trè quarti, puderete sceglie parechji cimi di tonalità palla rosa, verde, blu o nero classic. Inoltre, u stili di u vestitu di a donna per a donna implica brusquement di cuttuni o di sera, chjucu o macchina ratata.

U vistimentu di ughjettu per e zitelli per l'estiu hè un vestitu fattu di cuttuni, linu incù l'aghjunte di sintesi, chì permette micca e tessili naturali chì ùn anziane. I règiche fundamentale - chjude spalle, manca di decocuulu. Una versione classicu di un vestitu d'uffiziu estiu hè un casu di vestitu. Pò esse monofonii, cum'è combinatu da parechji tessuti. A cintina fina, ornamenti di medium size diversificà l'indici lacónico.

Questa stagione, l'ingiustizia in lincua in francese di a ropa per i zitelli hè impurtante. Per creà una stampa appruvata per i pantaloni nè, cammisa bianca è u vestitu nettu. Emphasize l'elegance di l'impresa di a corbata. In u climaffu di u fretu friddu, pudete mette nantu à una fossa nantu à a cima.

Elegante roba di l'uffiziu per i zitelli ùn hè micca sempre un culore negru è culore biancu. Una fala grisa, blu è beige hè pussibule.

Una alternativa à u biancu classicu pò esse qualsiasi matte pastel. In quantu à u cuteddu di faldes, da per i femini, e una fetta di tulipani hè sottu à u ghjinochju, cù una cintura ligeramente alta. Chicas finos di stu tipu di fascia, a larghezza di u ghjinochju o un ligeramente maiori, aghjunghjenu visualmente a rotundità. A fioretta di u tulipiu va beniu cù brusgi, turtlenecks, cime. Una capizzetta, cardigan o stemma à un tali mudellu hè megliu per selezziunà scuritu o dispostu ridottatu, cusì conserva una silhouette raffinata.

Elegante roba di a prufessura ùn pò fà senza una fala di u colore universale in cunglisa cù una brusa o frasinale. In cima di questu settore in a stagione fresca, pudete furnisce una cappa fittezza. E ragghi, cù l'alpi anziani, sò megliu di sceglie un stile di una fiorita di tulipanu cun una cintura disprezzata. U tagliu deve esse culori scuri, densi. A bellezza di l'alpinni caduti serà enfatizata da una pencilte skirt fattu di tessili più mudi, sfumatures di luci.

Ughjettu di moda per a donna hè, prima di tuttu, stile è eleganza. Malgradu u codice strettu di u vestitu, un vestitu cummerciale sughjate nantu à a dignità di una donna, cum'è espresione a so persunità.