Ciò chì porta per u 2013?

In a magia di u Novu annu tutti cridanu, ancu i più sperte setiche in a profonda di l'ànima, aspittà l'esperanza per un petit miraculu in u Vespiu d'annu. Hè dunque tutti i superstizzioni annantu à ciò chì ci cocchi per u tabellu di u Novu ghjornu è ciò chì porta a vigiglia di l'annu. U 2013, cum'è cunnisciutu, diventerà l'annu di u Serpent - una persona sàvia è fascinante elegante. Cusì, nantu à a festa di l'annu, serà necessariu per esse accunsentutu, in fattu stu annu promessi di diventà un annu di cambiamenti, è chì eranu per u megliu. A serpenti deve esse felice.

Chì celebrà l'annu novu?

A serpente hè una criatura sàvia, è perchè ùn impone restriti strette nantu à l'outiera: ùn hè micca cusì impurtante chì decide un vestitu nantu à l'annu 2013, u principale hè chì vi cunvene per voi. È a serpente hè una criatura misteriosa, per questu da vende aghjunghje i misteri à l'imaghjini. Pensate à tutte u so putu in anticipu, perchè l'anzianu di u annu passatu ùn cume à l'accusentu chì ùn accetta micca scatula è illigibilità.

Se ùn pudete micca decide nantu à u culore, scurdate micca chì in u 2013 venenu, a patrona sarà una piccella d'acqua negra. Cusì, sceglienu un culore nìuru, vi basta di svià a serpente. Anu ancu listessi sò culori blu, argentu, culori scuri è culori gialli. E u teatru hè megliu a sceglie i brillanti chì si parvenenu a pelle di serpente.

E sicuru ùn hà micca bisognu di u pezzu - e tarri è u trascuranza hè megliu esse à un'altra volta. Per l'annu novu, sceglite un stile sicuru è u capelli cullucati. U lattice cù brilli è i condecorazioni cù chjudi trembili seranu un bon fine in a vostra imagina.

Ciò chì porta per u 2013?

Semu sicuru, hè di voi per decide chì toccu per l'annu novu, ùn solu cunghjuntenu à u patronu di u 2013, ma dinò in induve cumè celebrarà. Oghje u vestitu di l'annu di l'annu hè digià a regula, ma di scuntrà à l'annu novu in u paese un vestitu pò prevene. Ma assai, anca tuttu ciò chì sceglie l'armati di l'annu. Cusì avete bisognu à sapè chì vestiti novi eddi ùn deve esse micca ignucati.

  1. Quale hè chì ùn hà vistu u beddu ghjornu strappi è passendu à l'attività di l'annu? Basta à vede, ci vole à piglià! True, solu se a figura permette. Agree, in un vestitu tali chì avete bisognu di manifestazielle curpi seducenti, è ùn si ponenu à a cintina. Se a figura hè tutta, poveru prestu attente à i vistiti di tali tagliu di tessili fogghii brillanti. A patrona di u vechja annu, Serpenti, hà da esse una imitazioni di scale nantu à a so piace.
  2. I amatorii di i pruduttori rigulari ponu puru sceglie questu ind'i ghjornu di l'annu. Ricerdu solu chì questa eleganza ùn hè micca pruibita (è ancu ricunnisciute) per dilute cù l'accessori brillanti - ghjuvelli cù pedicure, un embrague di pelle o un mettre spumante, un corpu bonu. A cosa principalu ùn hè micca di sopruntà - a nostra mira è l'eleganza, micca u luminosu di l'arbulu di l'annu.
  3. Certi disinfettori credi chì a serpente ha bè ghjatechju spumanti, è di vestitu per l'annu novu in culori scuri hè troppu. Per quessa, e donne anu dumandatu à vèstinu vistimenti classice in un piso strapless, cumplementatu da cinturati larghevuli. I culori di issi vistimenti sò lumanu, è i tessuti sò lumi.
  4. I charmers cù bè è ligne per i bughjetti ùn vulete pruvà nanzu. E ragiunate, chì hà dettu chì per u festa di l'annu pò certamenti un vestitu longu? Ci hè parechji belli brevi vestiti d'annu novu. U so culore pò esse elettu, pruvate per piace à l'anziani di l'annu dopu, è pudete sceglie un vistitu beige, crema o biancu. È cusì chì a serpente ùn sbatezza ingannata, sceglie l'edizzioni decorata cù strisce, luneta è ricami.
  5. I vistimenti di sita monofonienne brillanti, supplementate cù cumpunenti brillanti, sò ancu una bona scelta per u meeting 2013.

In generale, ùn anu micca micca incuscente di u putu. Ùn truvà micca u vestitu di tela lucenti, fate chjaru l'usu cumune, monofoniu, fate aghjustà cù un cinturto largu cun una borsa bella, purpurina brillanti, colla di pelle, ghjuvelli cù pedicure spumanti. Solu ùn esiste micca - a serpente, in più di e comodità, apprezzé a grazia simplice. Questu hè chì duvemu esse bisognu.