Cumu u cuteddu in u vintinu di disposti innecessariu?

Ùn hè micca sicretu chì in i cundizioni di cura di cura è di l'urdinatore di l'estivi di a pianta, cumincianu à manghjarete una sera abbundante in u più tempu u tempu. In a materia di e raghji, a chjave per acquistà una vigna larga è cale è in u primu locu hè di poda. Autunno , primavera, veranu - sò tutti necessarii è impurtanti, ognidunu i so ghjoculi è u rolu in u prucessu di cultivazioni. Ùn ci hè nisuna differenza significativa à l'estiu cumu trà di trimà una razza ghjovana o antica. A più chjaru di capisce u scopu di a poda è i so sutilmenti.

Hè necessariu taglià u veiu in u veranu?

Hè bellu evidenze chì hè necessariu. Altru dubbiu, per esse possibbi u nome di poda d'altitudine. U fattu hè chì, in fattu, avemu intervene à i prucessi di creazione duranti u verbu di l'estiu duie volte, ma fate questu in modi diffirenti.

Ogni residente d'estiu assicuratu risposta à a quistione di esse necessariu tagliate uva in l'estiu, affirmativamente è riferite à u desideriu di ottene una vigna grande è putenti. Quandu u ramellu ùn hè micca pruggettu, è i cimi risultati superfluous crecianu nantu à questu, allora e tutte e furzate ole, tutti i zizumi. Se allora u boscu da i renti di l'energia, avemu da ottene una vendita d'alta qualità è abbundanza, perchè i risorse seranu torna automaticamente.

A siconda ragiuni riguarda lu propiu ublè, a so cundizione. Quandu ci manca folla innecessariu è rivolti vacanti, a cura hè simplificata, è impediscenu l'apparizione di e pesti è di e malatie. È fine, cù l'aiutu di un secateur, furmemu un arbulu è mette u cose è a forma di futuru.

Cumu esse tagliatu uva in u veranu?

In fatti, avemu da ricumpenza in stu eventu duie volte. Prima, parlemu di cugliera di uva nantu à l'estiu à a fine di u stagione per rientri innecessariu. Avemu usatu per circà e dati specifichi, ancu numeri di u calendariu è da cunsidereghji dunqua un signalu condicionale per u travagliu. Ma in ogni rughjone à u listessu tempu, pò esse sempre u caldu di u veranu è u freschezza di uttrovi.

Per trimmerà u filu di uva in u veranu in u tempu, ùn hè micca necessariu di fà tuttu ciò chì scrive à i libri. Normalmente u principiu di u travagliu cuncurdassi cù u principiu di u fogli in casu. Pudete esse u mezzu d'aostu, è u principiu di settembre. Per quessa, u stessu cuncettu di a poda di l'estiu hè certu categuricu.

Avà, à a forma di cut crops in l'estiu durante a furmazione di u gruppu di riunioni innecessarii. Questu tempu, u tempu ùn serà micca cunnizzioni, ma più di a definizione ella stessu. Nunda di cut and cut off no iemu. U nostru scopu hè di eliminà manualmente i rivolti innecessarii. Questu s'assumiglia pasynkovanie per pumati. Quand'omu scancemu questi trazzani extra cù i nostri mani, aghjustemu à a vigna più luminosa per à e frutta, e l'arbulu hè un piacevule, perchè ùn esse micca spurtatu l'energia.

Cusì, avemu digià un pocu idea di ciò chì avemu occupatu in l'estate. Ora un pocu più dettuale cunsultà cumu fà esse cuteddu rapi in l'estiu. A lista sottu si mostra i punti fundamentali in stu travagliu:

  1. Facemu a cose in a fine di l'estate è scopra à tutte e ricchezza. Vemu secu - avemu un sguassate senza rigrettu. Cumu fà, fà facenu u listessu cù quelli chì anu travagliatu stu annu è dete una vendita. Eghje densamente sò ancu intrecciati.
  2. Se travagliassi cù un arbulu ghjovimu chì fructifica solu u primu annu, avete bisognu di sacrificà ancu e rami cù u gruppu. Hè permessu di abbandunà solu i picculi picculi, una o duie. Ùn palesanu di i rami, altri chì a cugliera da questu arbulu vi sculacciarà solu in qualchi annu. A uvaghja pò dinò a sobreversione è u travagliu.
  3. Ùn scacciate nantu à i belli zardilli in ghjocu. I sperti chì un secateur aflattu è bonu traumatizza l'arbulu minimamente, senza fà per dannà. Dopu tagliatu tutte sliced ​​additionally nulla à prucessu ùn hè micca necessariu.

Comu pudete vede, in l'estiu, ùn avemu micca impegnatu in a furmazione di un machja. U nostru mètuu hè di dà a verità a cugliera una maturità, è ponu ancu a terra per l'annu dopu.