Cumu cura pè i violettes?

Dìcimi, sapete almenu una donna chì ùn piacia micca fiori? Micca? E giudicatu, ùn sò micca quessi nude in natura. Ma i fiori, chì ùn solu ùn succede micca, è iri, è peonii, rosi, e orchidi, e viole. L'ultima, è vogliu detta l'attenzione attente. Perchè Sì, per una ragioni simplici assai. Tutti i fiori cose crescenu più in i giardini o aperte l'invernu à un certu u tempu di l'annu. Puderanu esse purtatu a casa, solu cù u cutucatu da un cespugliu o un lettu di fiore. Ma i fiori, senza fonti di radicali, sferiscinu rapidamenti, è nunda reste di elle. E Senpolia, questu hè u sicondu nome di violettes, viaghjanu in tineddi in u vitru è, sughjettu à certi règuli, possu prumove in tuttu l'annu, è glurificà à l'affari. Eppuru, cumu si deve cura pè i viole di l'internu in l'invernu è l'estiu, cumu fà piantà, quandu è quanti volte per fertilizà è acqua è chì per prutegge, parlate oghje.

Tipi e reguli basi di cura per i viole

U primu cunvivialità di i europei incù violettes fubbe fattu a fini di u XIX u seculu dopu à u barone di Saint-Paul. Quand'ellu l'hà scupertu durante u so viaghju per l'Africa orientale, mandonu sti migliori stupidi à u so babbu. È à u turnu - un amicu di u botanicu, chì chjamò i violepi senpiali in onore di u so scupertu. Comu chjaru esse citatinu, ogni tipu di violole salvatichi crescenu in l'Africa orientale, più pricisamenti in u fiuma Uzumbara è Ulugur. U so habitat preferite hè a costa di i fiumi è i currenti, induve tuttu l'aria hè satura cù i picculi fogli di l'umidità. In ogni casu, i varietà decoratichi domesticati di a shenpolia sò assai in u clima secu di appartamenti cità europei. In più di u fattu chì e violettes sò infinitamente bella è diversa, sò ancu fàciule di limpià, perfettamente tolerate l'absenza di u sole, assai rapidamente è facilmente multiplicate. Certu, cum'è in a cura di qualcosa pianta, ci sò parechji sapienzii in manera di curabilmente i cura di i viole, basatu nantu à e caratteristiche di una varietà particulare, ma i reguli giudizi sò i stessi per tutti. Eccu sò.

Caractrivesi di cura di violettes - embiu, a tarra è a criazione

Tutti i senpolii, invechje di a variità, ripruduce cù un cuteddu foglia. In una pianta adulta, sceglite un grande sbocu fogliu è si tagghiau cù un cuttimentu cù una durata di almenu 5 cm. Dopu a razziata hè stallata in un terrenu preparatu apposta. Pudete cumprà cumprà in una buttuna o in cucina. Eccu a cumpusizioni: foglia di a terra 2 parte, terra suttana 0,5 parte, sabbia, humus è carbone di 1 parte. À u buccu di questa mutazione, aghjunghje una mezza vittura d'un manci d'ossi è 1 cundisce. l. superfosfat. Un pezzu per i viole hè megliu per piglià una piccula è pocica. U diamitru massimu hè di 12 cm è l'altitudine hè 20 cm. Doppu l'enraqendu è furmannu li rivolti giovani, a matru fugliale hè stallatu. Se u peculinu hè longu è a foglia hè grande, pò esse stabilitu. Un bonu travagliu ben plantate pò pruduce à sette sprouts.

Cumu cura cura di i viole di u viulente, a temperatura di u vestitu è ​​l'illuminazione

Invece ancu chì i viole di l'azzione africana, ùn assettanu micca in manera di u sole. In casa sò megliu postu nantu à e catene di u ventu uccidentale è in i spesi. Invece, sti creazioni intrecciate sò assai piacevuli di l'illuminazione d'energia. I viole di i viole sò teme di i borchi è di l'aire friddu. A temperatura ottima per elli hè 18-25 gradi C.

Ripigliu Senpolia hè ancu necessariu cun cura. Pudete fà dinò dui modi: o da quì sopra, righghjustimenti e foglie è regu di u tarrenu finu à chì l'acqua pò prisintà nantu à a paletta. Qualse da ellu sottu, sottumette a pignata cù a pianta à un terzu di a so alte in una vasitta d'acqua. U crittimu di a saturazione cù l'umidità in questu casu hè l'oscurante di u capu di u latu. A prime preferenza hè preferibile, postu chì permette di eliminà sales dannuziali da u pianu. Violeta di furnisce pruduce u fertilizzante cumplessu per i pianti fiurini 2 volte à u mesu.

Cumu a cura di i viole in invierno?

Ùn ci n'hè parechje specialità entre l'inguernu è l'estate. Hè ciò chì duie doppu a reducione a freccia di fertilizazione è di acquessi, è cresce u ghjornu di u lume cù lampi fluorescenti. E per a prevenzioni di malatii una volta di mesi, sprime a terra cun una solu bianca di permanganate di potasio. Per una sola pianta adulti, 0,5 litri hè abbastanza. Pigliate micca dà l'acqua dopu chì quessa, perchè duverà esse scuraggiatu, per ùn avè micca permessu di riei.

Di sicuru, sò quessi i normi basi chì cura di i viole in l'inverno è l'estiu, ma per i principianti falcodi ùn ci seranu abbastanza di elli. À u tempu, l'esperanza è u gustu venenu, avete bisognu di cumincià, è ùn voi micca chjappu di parte cù i vostri animali animalii.