Uvas - malatii è u so cuntrollu

Dopu chì a prima vigna hè stata postata, più d'un mileniu hà passatu. Duranti stu tempu, parechji variità è i lochi hibridhe cù sfarenti gradu di resistenza à parechji malati d'uvaghji parveni, ma ùn anu micca stati supraniate solu. Circundendu e principali malatie di e raghji è e manere di fà trattà cun elle pudete amparà da u nostru articulu.

Malati d'uva - antracnose

Un funu in America, Europa è Asia, causata da Gloeosporium ampelophagum Sacc. U funziunamentu hè megliu sensu in e regioni cun u clima cálido è umidu, induve in una sola stagione hè capacitu di dà quasi 30 generazioni d'esporati. A so viabilité hè cunservata per 5 anni, hibernating in a vigna è a foglie cadute. Ci hè antracnosa in a forma di marroni, circundati da un frontière bianco in folla, rizzi è inflorescenza. I manoli nantu à i rimeri sussegwentement degenerate in ultimi, purtendu à u siccatu di a vigna. Inflorescenzi affettati si cumprà senza formate di fuddi. U calduzzu di primavera in cunglisazioni cù u tempu chjucu provoca dannu antracno à un ghjovanu uvjetu chì pò purtà à una perdita di vendita.

Enfermedades di uva - mildiu

False mildew o mildiu hè u flaxe di tutti i vigneti, senza esvisione, in tutti i regioni di a so crescenza. U gradu di danni causati per u moite fermamente dipende nantu à e cundizioni climatichi di a regione - a più forte a tampiratura è l'umidità, a più divulgata a malatia serà. Hè risultatu cum'è u risultatu di l'attività vitale di u fungi Plasmopara viticola Berl. et Toni. In oghje in u muffa pulitariu, u moiu hè u capu in a gravità, perdià tutti l'urganii verdi di a uva. U primu signu di a scunfitta di i racini hè l'apparenza nantu à e foglie di tacchi oliu di varii mudelli, cù u tempu passendu in mancu necroti. U fogliu affettatu di e raghji hè diventatu u lume giallu, siccà è murenu cù u cursu di a malatia. Allora l'oluifenone si sparreghja nantu à i inflorescenu è i raciuni, chì porta à a so decadenza è morte.

Enfermedades di uva - oidium

In u moiu, l'oghju pulverulente o oidium, fa un gran periculu à i vigneti di u mondu. L'agentu causativu di l'oidium hè Uncinula necator Burril, catturatu in l'Europa da u cuntinente nordamerica. Puderete sapè a malatia per a prisenza à a vigna di laggards in u crescita di rizzii, cum'è s'ella hè pulveru à a fine cù u grisu polvere. À l'iniziu di l'estiu, stu cunsigliu grisì-biancu si spettaculu in i dui banni di e foglie, è in seguita, a ferite passa à e inflorescenza è u gruppu, chì porta à a so morte. U fattore pruvucatu per u sviluppu di a malatia hè l'ingrossu di a vigna.

I battelli ghjunti

Per prutezzione di u vignetu da malatii utilizate e seguente:

  1. Cultivazione di resistenza à i malatie varietà è i hybrids.
  2. Tempu sanitarie trim, cù a distruzioni sussegienti di tutti i resti affundati di fungi.
  3. U trattamentu regulare di uva di malatie da i diversi agenti antifungali.

U trattamentu di uva da e malatie

U trattamentu primariu di u vignetu da e malatie passa in una tempiu in quandu i ghjovani rivolti sò stuccatu circa 15-25 cm. Dopu a spraying hè ripetuta prima di fiuritura è in un tempu quandu i baccelli anu aghjustatu a talla di una piscia. I preparatorii seguenti sò usati per a pulita:

U trattamentu si deve esse realizatu in u clima cálido è secu, senza abbandunà un equipatu protettive indivìdu. Semu devi esse ricordati chì a maiò parte di i fungicidi sopratuttu sò assai cumpatibili cù parechji insecticidi, chì vi permette di furnisce simultaneamente a vigna cun una protettiva doppiu - di frutti è pesti.