19 promettimenti avete fattu prima di fà parenti

Cù l'avventu di i zitelli, a vita si mette in un caleidoscope infinitu di l'avvenimenti: alegre è imprevisible. È ogni futuru parente, preparanu per ricuminà a famiglia, dà promessi chì anu aghjustatu da quandu u zitellu vene.

Sì sì un paternu, o prugramu di diventà unu, questa cola hà significatu significativamente a vostra situazione di l'umore è preparate pè e difficultazioni chì vi aspetta. A cosa principalu hè, ùn deve micca prumesse, quale, probabbilmente, ùn pò micca sturmatu.

1. Ùn aduprate micca una "correa di i zitelli".

Hè assai probabbli, ùn pudete mancu fà imagine chì i figlioli ponu esse guidati nantu à correa. E ùn importa micca ciò chì fate sta corruzzione da i fondi improvised o cumpratu in una tenda di animali. Ma u to figliolu sarà sempre in vista. Dunque, ùn ci hè nunda in dì chì a correa ùn hè micca per voi.

2. Nun mai di lamentà a fatigue.

Signore, aghju urgente di dorme!

Ma più parenti futuri ùn sapendu quantu hè difficiule à crià i zitelli. Dunque, nimu ùn puderà veramente imagine a quantità di fatigue quandu un figliolu vene. Ma ùn pudete micca credo?

3. Ùn aghjunghje u pesu.

Certu, solu l'armati di spiritu debbitanu addivanu pisu dopu l'apparizione di u zitellu. Ma in fattu prima di a nascita, prumesse micca di fà in ogni caso. Averu prumessu di visità u ghjurnale di ghjornu, piacè i sport è guidanu un stile di vita sana. Ma tutti questi sò promessi restritti.

4 Ùn mai serà tardi.

Sì, aghju in lu caru. Sò quì in quì 5 minuti.

Cù l'avventu di i zitelli, i genitori pèrdite u tempu di u tempu. Inoltre, capiscenu chì, in più di elli, nimu anu pensendu di i travaglii di casa. Per quessa, ogni futuru criaturu devi fà una prumissa per ellu stessu è ùn mai sarà tardu. Ma, cumu a pratica prus mostra, sta prumessa resta senza squadra!

5. Ùn avete assistitu à i suedii suciali cù i zitelli.

Sò cun u zitellu ... à u bar.

Oghji cù l'amici o i ghjorni romantichi in un cafè cù l'avventu di i zitelli sò assai assai difficili. Hè difficiuli di pagà una babera ogni volta. Per quessa, parechji parenti "arrastanci" i zitelli con elli. Ancu s'ellu fanu mai prottu per fà questu.

6. Ùn permettà vede a TV.

Dadi è mamma sò tutti questi chì sò sempri stati cuncipitu cù una futura criatura, i ghjocà i ghjorni di sviluppu è insegenu a so cumpagnia utili, minimizendu a vista di a TV. Ma, avemu accertatu francu - hè una prumessa impositu!

7. Ùn avà mai averebtu abbastanza muderni.

Pò esse geniale si i zitelli lottu ringraziari à i so parenti per a mancanza di gadgets di moda. Ma questu hè prò di a realtà paralilla.

8. Ùn voirete cun u zitellu annantu à u pianu.

Ùn ci hè nunda pisottu d'un criaturu chiancinu a bordo di un avianu. Per quessa, i genitori promettenu micca à vola cù u zitellu finu à quellu chì hè almenu 5 anni. Ma tutti sapemu cusì chì esce.

9. Ùn a mai dettu posti di i zitelli in e rete soziale.

Ùn ci hè nunda di malu cù e fate di i vostri figghi pubblicati nantu à rete suciale Simply, assai prumetti di ùn vede e so migghiori à tutti quelli nantu à elle. Ma, l'Internet hè assai più forte di questi prumetti.

10 Ùn andate à i partiti troppu spessu.

Sò prontu per u partitu.

Quandu hè difficiule per rinuncà una modu di vita abituale. Ma i zitelli sò sagrati, perchè i discos è e stuzzaghjate sò lasciati quandu u zitellu vene. Cumminci in promessi, hè questu.

11 Ùn lasciate micca a casa senza crarà.

Comu spessu, i genitori, preparanu pè ricustituzione, ghjuranu à mantene a so casa limpa è arburata, dà a limpieza di un ore à ogni ghjornu. Ma a fatigue insana è a mancanza di dorme decide si ne scurdate o micca. Piuttostu pricisamenti, micca à volta.

12. Ùn capiscenu a cultura pop moderna.

Se ùn pudete fà imagine quantu pareghjani prumesse micca di imprudà à i dati di a vita persunale di l'attori di Hollywood di u nostru tempu o di i prucessi di divorziu regulare di stile famoso. Ma i zitelli di cambià ancu questu puntu. Se vulete esse cù i zitelli nantu à a stessa onda, dopu avè da studià.

13. Nun mai punisce i zitelli.

Parechji parenti sò cusì cruelto per i so figlioli chì ùn si mette in u capu. Ma, bisogna sapè chì eru sti paisani chì prumittìanu di trattà i vostri figghi cù u cumprinzivu, spieghendu ciò chì pudete fà è ciò chì ùn pò micca fà.

14 Ùn permettenu micca a histeria di u zitellu in locu pùbblicu.

Ma, per suprattuttu, questu ùn sarà micca maiò à i vostri figlioli, perchè prumesse. Ma avutri genitori ùn anu micca furtunatu. E so prumessi eranu sparati.

15 Ùn mai penserate alimenti insalativi à i zitelli.

I paisani di quasi tutti i figlioli sònii chì u so zitellu manghjonu alimentu utile. Ma ogni persona sapi chì l'alimenti preghjudizi attrae assai più.

16. Ùn manghjate cù i zitelli.

Pranzi familiari sò un passatu maravigghiusu. Sì, questu solu dopu u primu "cunglunalu", i genitori ghjurà mai avè visitatu u ristrutturaru cù i zitelli. Perchè! Perchè sò assai vrigugnannusi.

17. Ùn mai avè permessu à i zitelli per influenzari u travagliu

Ùn hè micca nunda chì dicenu chì una carriera è una famiglia sò difficult to combine conceptes. Cusì, i genitori parenti promettenu micca di cambià i so abitudini è di u schema di travagliu. Ma, cum'è sempre, qualcosa va sbagliu.

18 Ùn seguitate u regnu di u ghjornu.

U schedariu aiuta à distribuisce u tempu bè correlemente durante u ghjornu. Ma in fatti, guasi tutti i genitori hanu imprevedible è illogicu. E questu hè u puntu tutale: più forte pruvate di seguità u scambiu, u peghju.

19 Ùn andate in lu vestitu di a casa.

Tutte e mamma volonté à i zitelli ghjuranu chì ùn si lasciaranu micca mai a casa in pantaloni strisce è una vera camiseta. Ti creanu seriu? Quandu hà urdinatu bisognu à andà à a tenda per l'alimentariu o di diaperte, è ùn ci hè nisun forza, allura tuttu hè purpurechjulu in u questu robba per correranu à u supermecciu vicinu.