25 zitelli chì cambianu a storia

U prublema più grande di stu mondu hè chì l'adulti in tutti sottutiminanu i zitelli. Perchè assai ùn anu admessu l'idea chì u zitellu hè capacitu per cambià u cursu di a storia.

Questu hè sicuru, è a maiò parte di i zitelli chì anu usatu per pensà chì vanu à fà un grande è seriu affari fermani sempre prima. Ma wait! Cumu hè questu scrittu? Se tenete u desideriu è l'oppurtunità di fà qualcosa di bonu, perchè ùn fate micca finu à avè l'adultu? Cumu si i caratteristi di a nostra coletta, per esempiu!

1. Chester Greenwood

Per cambià u mondu per u megliu hè facilitu. Per questu quì è un scuperta simplici hè abbastanza. Chester Greenwood di 15 anni, per esempiu, hà inventatu earphones protettivi. U zitellu solu vulianu truvà una manera di skate more è micca micca. Prima, i so cumpagni rireru da ellu. Ma prestu i fossi di i celi anu parechji per ognunu. I so vantaghji eranu apprizzati, chì hà purtatu un bon inginu à Greenwood.

2. Bailey Madison

A maiò parte di u so tempu, Bailey cunsenta carità è "Alex Lemonade Foundation". Sta urganizazione aiuta à i zitelli creanu a so propria limonadita è chì puderanu crià fondi per u trattamentu di i maletti di u cancer.

3. Chand Tandiv

Stu ghjovanu attivista hè involudatu in u muvimentu di a educazione di u ghjovanu in Zambia. Hè stata famosa per a so postura clara è à l'età di 16 hà ancu ricevutu u premiu di "Pace di a Famiglia". Tandiv hè cunvintu chì ogni zitellu deve avè un accessu gratuitu à l'educazione, è hè prontu à difenda u puntu di vista.

4. Emmanuel Ofos Yeboa

A so storia, per trattà inghjustita, hè triste. U so babbu abbandunà a famiglia chì Emmanuel era picciutteddu. Dopu un pocu chì a mamma hà mortu, è u zitellu disattivatu fù partutu un orfanu. Ma invece di sguassà e mani, è avà diventatu, Ofosu hà decisu d'andà in un tour di Ghana. Allora u zitellu vole ind'è chì a discrizzioni ùn hè micca una frase. Cume rápidamente, Emmanuel divintò famosu, è oghje aiuta à quasi quattru miliuna di disattivati ​​in Ghana.

5. Nkosi Johnson

Stu Guy di Sudafrica nascìu cun HIV. Annu cù un tali diagnòsticu circa 70 mila figghi. Parechji sò micca vivu à u secun anniversariu. Nkosi hà campatu per 12 anni, annunziate à a 13a Conferenza Internaziunale di AIDS in Durban in fronte di 10 000 à a vista è à a morte facia tuttu ciò chì permette di stigmatizza l'AIDS in modu chì i figlioli infettuti puderanu esse educatu à a par cù parenti sani.

6. Calvin Dow

Un poviru di 15 anni di a Serra Leone hà studiatu a professione d'ingegneria in u so propiu è hà amparatu à cumprenda generatori di materiali improvised. Kelvin hà ancu sappiutu di custruisce un revedore FM, una bateria per una lanterna è un mezcladoru d'àveru. I travaglii di Dow eranu cusì impressivu à u maestru in l'Istitutu di Tecnulugia di Massettinu chì invitò u zitellu per dà parechje lecture durante a pratica.

7. Margarita Cavaliere

U travagliu nantu à a so prima invenzione, a Margaret Knight in a so età di 12 anni. A zitella hè stata cun un dispositu chì automaticamente discontaminà e macchina à a fabbrica tessili, s'elli si sò travagliatu incorrectly. Pocu dopu, Margueret hà inventatu una macchina chì aghjunghjia largu fondu in sacchetti di carta, è cambiò u mondu abruptement.

8. Iqbal Masih

A l'età di 10, a mamma d'Iqbal, Masih, hà da piglià u so figliolu à a slaveria à u so patronu per un debitu. U picciuottu pruvò a scappari di stu travagliu forti, ma i curti di polizia aghju ritornu à u "maestru". A l'età di 12, Iqbal hà fattu u capu di u muvimentu di anti-esclavitud in Pakistan. Risicchendu a so vita, hà liberatu l'altri figlioli. Gratu à stu caprettu, circa 3 mila esclaves saranu liberi. A mo sughjura, dopu à u ritornu di un discorsu in i Stati Uniti, Iqbal hè statu uccisu.

9. Invernu Wineki

Invernu Vineki hà stallatu un scopu - per fà una maratona in ogni cuntinenti in memoria di u so babbu, chì hè mortu da u cancer. E a ragazza si cumpurtava ciò ch'ella avia vulutu prima di turnà 15 anni. Invernu hà ancu hà sappiutu stabilitu u recordu è divintà u corridor più giovanile, ghjùnsenu tutte u mondu.

10. Om Prakash Guryar

Hè cascatu in esclavitud à l'età di cinque. Doppu chì u ghjocu novu libbiratu, Om omete a resistenza à l'esclavitudu attivamente, hà cridatu l'attinzioni à u prublema di u guvernu è di i raprisententi di a lege. In più, hà aiutatu i figlioli per riceve educazione libera, mentre chì i scoli indi anu cumpostu per questu.

11. Dylan Mahalingam

U so primu fundazione di u benamatu Lil 'MDGs Dylan hà fundatu à l'età di 9. L'urganizazione hà aiutatu à più di 3 milioni di zitelli in u mondu in diverse affari. Makhalingam hà fattu à l'ONU è vinceru numerosi premiu.

12. Hector Peterson

Hector in 13 anni, in u tempu di apartheid, hà fattu scanzunate un puliticu biancu. In a photo, u frateddu di Peterson ponu u zitellu moru à u babbu. Questa stampa poderosu hà avvicinatu rapidamente in e pagine di i ghjurnali è di magazines più famose nantu à u mondu è aiutau a influenzà u tema di a discriminazione raciale.

13. Alexandra Scott

In a zitella hè stata diagnusticata da neuroblastoma. À 4, hà criatu u so stand di limonadita, chì aiutavamu a l'ignurante populazione annantu à u cancer. Dopu avè arricchitu 2 mila dolaru, Alex hà fundatu u so propiu fondu, chì dopu avè capisci di cullà più di un milionu. À l'età di 8, a figliola hè stata annunziata, ma u so funnu cuntinueghja à aiutà à u cresciute.

14. Samantha Smith

In 1982, Samantha hà scrittu una lettera à u presidente di a Union Soviètica - Yuri Andropov - perchè ùn hà micca capitu i ragiuni di l'inimicalità trà l'URSS è l'i Stati Uniti. U testu di u so messagiu hè publicatu in Pravda, è Smith hè stata invitata à l'URSS, unni hà visitatu u campu di Mosca, Leningrad è Artek, hà visitatu à dui settimane, è hà trattatu personalmente à Andropov, chì era gravemente enfermatu in quellu tempu, à u telefunu. Hè tràggicu, ma à 13, a zitella hè mortu in un chjuche d'avione.

15. Ryan Khrelyak

In u primu gradu, hà amparatu chì e persone in Africa puderanu travel miles per acquistà parechje acqua chì ùn era ancu puru. Dopu hà decisu di truvà fundazioni per aiutà à risolve questu problema. "Ryan's Well" hè diventatu una urganizazione dedicata à a cunsumazione d'acqua neve à i persone da l'Africa.

16. Easton LaShapelle

À l'età di 14 hà fattu a so prima prufezia di Lego è e rete di pesca. Pocu dopu hà perfezzionatu l'invenzione usando a tecnulugia di stampa 3D. Dopu avè sapè nantu à l'avvisti di LaShapel, u zitellu era invitatu à travaglià à a NASA in u gruppu Robonaut.

17. Louis Braille

Ùn hè micca difficiu guessà di a so invenzione. Stu cumpagnu straneru inventò una fontu tattile per i cechi. È Louis hà fattu à l'età di 12 - 15 anni.

18. Cathy Stagliano

Cathy hà hà sunnicatu a vittoria di a fami è di rializzà u so sonu in rialità, fundatu una urganizazione per u crescente di alimentu. Perchè oghje in i Stati Uniti circa centu ghjandi chì Stagliano prumessa.

19. Anna Frank

Duranti a Siconda Guerra Mundiali, cù a famiglia, a donna jusca Anna Frank hà amparatu da a persecuzione in Amsterdam durante dui anni. Ma à a fine hè stata attunata è mandata à un campu di cuncentrazione. Anna muriu in tormentu, ma lasciò darreri di qualcosa impurtante - u so diurnu. Esperienze è riflessioni i picciotti pubblicati in a stampa, è aiutanu à u mondu apprendu a verità da a vita durante l'olucaustu.

20. Claudette Colvin

Claudette di 15 anni, oppostu à a discriminazione racial, perchè quandu era dumandatu à dà un modu à una donna bianca nantu à l'busu - sottu e lege, i ghjente era avutu u trasportu solu in u spinu di u trasportu - hà riffirmatu scuru di fà. Colvin hà dichjaratu chì era u so drittu di custituziunale per andà induve vulia andà. Ancu Claudette fu arristatu dopu, a so storia attrae assai d'attenzione.

21. Riley Hebbard

À 7, hà avvistatu un prublema seria: in più di terra, pietre è ramoscelli, i zitelli di l'Africa ùn anu micca jucà. Allora a zitella fundò u so propiu fundariu Riley's Toys, chì aiuta à pocu quantu un pocu per appellu à l'ogetti di i zitelli africani.

22. Blair Gooch

Blair era scunvatu per a devastazione causata da u terrimotu in Haiti. Hè stata capaci di calmà, solu cù u so amicu sarvu. E Blair hà decisu: quandu u bravu aiutò, aiutavamu li vittimi di u disastru. Allora circa 25 mila ghjucate sò mandati in Haiti. Avà u fundu aiuta a vittimi micca solu cù i ghjucassi, ma ancu subministra cun nicessità basica.

23. Nicolas Lowinger

A so mamma hà travagliatu in abitazioni per i famiglie, è Nicolau spessu u visitatu. Dopu visti parechji lamenta, u zitellu realizava chì a maiò parte di i figlioli ùn anu micca sapelli. Per riparà questu, hà fundatu u so propiu Fondu Quandu Solu Fundazioni Sole, induve qualcunu pò purtà à i so mintieri (ma in bonu statu, sicuru) o sapori novi.

24. Cassandra Lin

Hè un ghjovanu ecologista è filantropu. Fundatu di Cassandra, u fondo TGIF (Turn Fat Into Fuel) recicla u fugliale dispunibule da i ristrutturà à u combustible chì i rappresentanti di u stratum menos lucrumu di a pupulazioni puderanu furnisce di cumprà. In più di un mesi, da 113 stabilimenti differenti, l'urganizazione riesce per cogerà circa 15 000 litri di grassu.

25. Malala Yusufzai

A zitella palesa per u fattu chì e zitelli di u Paisiria anu ancu esse educatu. In u 2012, hè stata sparta in u spinu di a testa, ma Malala sopravivìu. L'attacu ùn teme micca Yusufzai. In contru, dopu à quella, hà cuminciatu à attivà à parlà à a reunione di l'ONU, pubblicatu una biografia, hà ricevutu u Premiu Nobel pâ Paci è cuntinuavanu à cummà i diritti di e donne à l'educazione.