A vacanze di u ghjornu di Unità Naziunale

Questu hè un vacanze naziunale, chì era ricunnisciutu solu in u 2005. Questa festa hè celebrata annantu à u 4 di nuvembre nantu à u paese sanu. I scoli sò tradiziunale e lezioni aperta, è l'autorità citadine sò preparanu un pianu festiu per i so abitanti. Sfurtunatamente, sicondu l'urdinati, solu un terzu di a pupulazione sà più di questa data. Ma u veru sensu, chì hè statu investitu in a celebrazione iniziale, oghje qualcuni pò capite.

A storia di u vacanze di unità naziunali

Ancu s'ellu ufficialmenti stu vacanze fù ricunnisciutu micca tantu tempu, hà e so radici in u luggeru u 17u seculu. A festa di u ghjornu di Unità Naziunale hè celebrata com'è un signu di liberazione da i intervencionisti polani in 1612.

Unu di l'avvenimenti più impurtanti è famusi di a storia hè a milizie di u populu cumandatu da Kuzma Minin è u prìncipi Dmitry Pozharsky. Hanu sappiutu à annunzià à a China-città è eserciteghja u cumandimu di l'intervencionisti polacchi à firmà un documentu nantu à a rendizione. Dmitri intrinu in a cità liberata prima. In i so mani era un icona di a mamma di Kazan. Dopu ddu tempu, a Russia hè statu cunvintazione ferma chì era stu icona chì aiutò à prutezzione di e paese nativu da l'invasione polacca è di priservà a fede in i cori di i persone.

Dopu un pocu dopu, u prìncipi Dmitry in onore di l'icona di a Mamma di Diu hà custruitu nantu à i so fondi propri una iglesia di lignu in Red Square. Dopu à u focu in Mosca, nunda ghjustu da a chiesa è in u so locu fù custruitu a catedrale di Kazan di a petra . Uni pochi anni dopu, u tsar Alexei Mikhailovich hà proclamatu u 4 di nuvembre u ghjornu di a mamma di Kazan. Questa festa hè celebrata annantu à a rivoluzione di u 1917. Allora a data cumincià à esse sminticata da u modu ghjucatu in quellu ghjornu.

Oghje, a festa di u ghjornu di Unità Naziunale hà acquistatu un caratteru untu di diversu. Hè quasi ùn hè assuciatu cù a chjesa. Invece, i citadini di u paese cuntenenu un ghjornu di ricurdannusi è gratitude à quelli chì esse ghjustificatu u paese. Da u puntu di vista di i curievi, parechje residenti di u paese ùn capìanu micca a so essenza stessu di a parola "unità". Sicondu a storia, queste ghjornu hè chjamatu per fà ricurdà à e persone di u paese chì solu in unità hè u putere è in u putere è l'integrità hè l'alegria.

U ghjornu di unità naziunali hè u scopu di a festa

Oghje, a ghjente di u paese feste u ghjornu di a Unità Naziunale annu cum'è un signu di a vittoria di l'esercitu russu annantu à i pulacchi. Questa hè micca solu scusa per organizà recepimentu secular è rinfriscà à l'accordu di l'estatus di a Russia com'è un grande paese.

L'idea principale era a unità di u populu. Qualunque sia a religione è a naziunalità, in 1612 persone puderanu unirisi e difendenu a so libertà. A festa di u ghjornu di Unità Naziunale presunta rispettu per u patriotismu è curaggiu di i citadini di u paese di tutte generazione, ricunniscenza è gratitudi à quelli chì puderanu di difendenu è difendenu a so patria in u mumentu più oscuro di a so storia.

U ghjornu di unità naziunali - tradiziunale in festa

In questu ghjornu hè solu cum'è cuncepimentu cù diversi participazione di celebrities russi, processioni è manifestazioni. Oghje, in u ghjornu di Unità Naziunale, i manifestazioni di carità sò stati disposti.

Una grandi accolta hè tenuta in u Grand Kremlin Hall. In sta ricevuta, tutti quelli chì facenu una grande cuntribuzione à u sviluppu è a prusperità di u paese sò ricumpinsati. Apertu à a sera, e festi di festa cumencia cun un prugramma di cuncertazione, pirotime è mostra visuale. A storia di a festa di a unità naziunalità hè dettu ogni annu à i pupulazioni di l'scole, perchè di a so zitiddina amparonu à apprezzà è esse fieri di u so paese, cunniscite a so storia è hà capitu a so essenza di a celebrazione. Fortunatamente, questa festa hè celebrata ogni annu è più persone, è hà digià impurtante per l'abitanti di u paese.