U ghjornu di liberazione di i prigiuneri di i campi di cunfusioni fascista

Ci sò vacanze famigliale di famiglia , ci sò data cilibregenti è celebrati in tutti i paesi. E ci sò vacanzi, chì celebrememu cun u tristi sanu è l'ochji di bocca. Pò esse dicenu cun certezza chì e sti fatti ùn ponu esse chjamatu festa, invece hè u desideriu di l'omi di cunservà a storia è e so pagamenti terribili in a memoria di i zitelli. U ghjornu internaziunale di liberazione di prisioni di campi fascisti hè cusì una data: ricurdendu esse avvene è impurtante è necessariu, perchè senza stu ricordiu, rispetu di rispetiri e sbagliati.

U Dia di a Liberazione di i Prisioni di Campi di Concentrazione Fascista

Ellu 11 di festi cumercianu u ghjornu internaziunale di Liberazione di i Presbiteri di Campi Concentrazione Fascista. Sta data hè sceltu per una ragione. Hè quellu ghjornu chì a rivuluzione di i prigiuneri di u campu di cuncintrazione di Buchenwald hà iniziatu, quandu hè chjarificatu chì a caghba pisanti di u nazzista era cacciatu. Hè per quessa a data hè celebrata cun orgogliu, lacrimi e maiò honori.

Questu hè per noi è avete u ghjornu internaziunale di liberazione di prisioni di campi fascisti fècenu è pateticu. Per quelli chì e famigghi avianu survivutu l'orrore di i campi di cuncurrenza, à quali i genitori cuntonu di questi horrors da u so propiu memoria, a data hè cum'è un rinnovatu.

Misura per u ghjornu di l'Alliberazione di Presbiteri di Campi Concentrazione Fascista

U ghjornu cumincià cù prucessi solenni, discursi di capi di diversi partiti è organizazioni. In pocu tempu, senza a participazione di i primi persone, a festa ùn hè micca cumpletu. In queste ghjornu, tutti i memoriale edifizii sò cuparti di fiori, perchè ci sò assai persone ch'elli vulianu furtificà a memoria di i persone, amu li rispettu è simpatia.

Fate l'avvenimenti dedicati à u ghjornu di a liberazione di i prigiuneri di i campi di cunfusioni fascista, ci anu bisognu esse l'azzioni è i carità. Parechji urganisìsimu trè riunioni assicurati à sente i storii di a vita di quelli chì puderanu sapè nantu à sta pagina di a storia, senza avellu. In paralelamente, in i stituzzii educativi è solu in u quadru di u vacanze, i lectures sò datu è diversi documentari d'archiviu sò studienti.

Stu successu ùn hè micca ignucatu da i mass media. Certi canali TV traduceru i prucessi stòrici è documentarii. In una parolla, U ghjornu internaziunale per u liberu di i Prisioni di i Campi Concentrazione Fascista hè più una festa, in u sensu classicu di a parolla, ca una parte principale di a nostra storia. E avemu averà chì a data cume hè celebrata più allora i fruntieri di l'ex URSS.

I fatti d'attraversu per u liberazione di i prigiuneri di i campi fascisti

Di sicuru avete spessu intesu sughjetti di storia è fatti fatti in questa parte di a storia. A cosa più terribili è chì a maiò parte di elle si scurdanu. Per esempiu, circa 15% di tutti i prigiuneri eranu i zitelli!

Un'altra longa, i pezzi cose accuminciaru a emergenze nantu à l'esperimenti nantu à i prigiuneri. Avemu cunnisciutu di e camere di gas è a pratica ardenti viva, ma ora avà divintatu sapè chì sutilità a cruelità di i survigenti era, quantu a frequenza a ghjente era utilizzata cum'è test ferri. È ùn hè micca solu nantu à tipi di spezii cirurgichi, ma ancu seguità a cunnizzioni dopu l'infizzioni cù diversi virus è infezioni. A menudo, i persone anu pruvatu di droghe è vini, cunghjuntatu vivu. In pocu tempu, bruciannu contra u pianu di tutti questi horrrumunate ùn pare micca u pessimu.

In prima, i campi di cunfruzione eranu l'ultimu refuge di prutezi pulitiche. Ma dopu un pocu tempu si vultonu in i celle insulated per a distruzzione massima di i persone. In una cellula ci pò esse micca solu i Ghjudei, ma dinò i gypsies, anti-fascisti è presosmi pulitici germanici. Hè per quessa ùn hè impussibile di cunversione sta pagina, hè impurtante è avemu de ricurdà sempre di questa tragedia, per solu in questu modu pudemu salvà di ripetiri errretti.