Festivamenti folklori russi

A storia di a più parte di i festivals populi russi hè assai cumplicata, nascinu in densi tempura, quandu l'eslaviani ùn sapianu nunda di scrivite è ancu di u Cristianesimu. Doppu u battèsimu, parechji sò stati pruibuti, mentri àutri sò stati trasformati è ùn sò micca sughjetti à persecuzione. Per esempiu, u Cumpitore diventenu u Carnaval , è a festa di u Diu volte in Kupala. L'Ortodosimu hà cambiatu in vita a vita di u populu rumanu, ma hà pruvatu à adattà à i cambiamenti in u so modu, chì purtò à l'emergenza di novi signi, cungiuri, di canzelli, di fortuna. I ferii rusifiche puresamenti cristiani cumincianu à cultivà i customs, assai cum'è i ritimi pagani.

I principali festivali e tradizioni folklori russi

Cù l'iniziu di l'intreduce di u fruttu pudè esse riposu, ci hè statu l'occasione di ghjucà i casamenti cun tranquillamente, l'urganizazione di festività massiva, andate à visita. Forsi ghjè per quessa chì ci sò tanti fiurevuli russi picchi invernali. U cumplicu slavicu più ghjustu veru sò l'arburi di Natale , chì si celebranu di u 6 à ghjennaghju 19. Duoppu duie simane, ci sò partiti di grande scola, cù caroling, sowing, andendu in una visita. Ci sunnu tanti rituali chì ùn anu nunda in cumuni cù u Cristianesimu, per esempiu, di furtuna o rituali, chì anu aumentà a fertilità.

L'Epifania Eve prumove u festivale di u Bautismu (18.01) è hè ancu chjamatu u Kutya in a famiglia. A postu più strettu osservatu, finu à chì l'aspettu di u primu asteriscu seguitanu da l'alimentariu di abbandunà. In u sirviziu di a ghjurnata, l'acqua di l'acqua è da quì, cù l'aiutu di l'armati, cunsacreghja cù a so casa, i vaccini, tutti i cantoni di u palazzu, perchè chì a famiglia scorrerà malati è a prosperità serà ghjunghje à a casa.

Parechji vacanze di primavera folklori russi sò diretti direttamente cù Pasqua . A preparazione per a risurrezzione di Cristu hè stata a semana santa. A casa si deve esse pulita, a ghjente era assicurata à bagnaraghju, pittura uvetta è cocurate coque, era necessariu di scurdà di i famusi difetti. La Pasqua di u populu in u populu torni in un eventu di enormu significatu. A prupietà vicinu à a chjesa eranu cunsecrati pastiche, testiculus, diversi alimenti, e persone fôru permessi dopu à u viaghjaru più veloce per esse rapidamente è camminate. Hè necessariu per piglià Christos in una reunione è felicità à i parenti distanti cù cartoline è carte.

No less revered and summer festivals russi. A Trinita hè celebrata in u giugnu in u 50 ghjornu dopu a Resurrección di Cristu. A settima sette avia u so mistu mystique è era ancu chjamatu a "sirena". U so altru nome famosu hè u Zu Natale Natale. I zitelli puderà incresciate e coralli guessenu u destinu di u ghjornu Troitsyn, siddu eranu beni navigati, pudemu esse tistimoniu u matrimoniu iniziu. I branchi è i rami cunsacrati in i chjese, è e donne èranu abundanti di acquavita. Puderete micca stati sparati, ma siccati è amparati cum'è amulette forte.

Un avvene piacè è esse stimatu era l' Spazii Miele (14.08) da quale a cullizzioni di u pruduttu dolce era iniziatu. Tradizionalmente, hè cunsigliatu per pudè consagrarè poni nantu à questu ghjornu è purificati i vie vie. Per Ortodosse, stu successu hè u principiu di l'Assunzioni di Publicu.

U ghjornu Ilin (2,08) hè dedicatu à u profeta cristianu, ma qualchì tradizziona tradiziunali tradiziunali i razzi eslavari di i vacanze. In fattu, per ancestori, stu santu hà rimpiazzatu u formidioso Perun. Ùn senza ragiuni, è avà hè una crede chì i timidi è i chiuvuli manca. Dopu stu vacanze, ùn era micca cunsigliatu per natà in u fiumu.

In l' Apple Savior (19.08), i pomi eranu cunsacrati è permessi di manghjà, prima di questu ghjornu a ghjente era pruibita per manghjà frutti dolci. Hè megliu trattà in u primu i manni di i poviri cù l'orfani, cusì richiamannu i ancestori, è solu à trattendu. In fattu, stu festival di russa era di a festa di u vaghjimu. Prima di u sole in l'Apple Savior, a ghjente di andà in a campagna cù una canzone per passà u sole è u caldu estiu chì si spiccà.