Cartoni di Natale

Fora internu di l'invierno,

Arburi di Natale in argentu.

Vacanze di Natale Bright

ora in terra.

Stella di Betlemme

cullucatu à u celu.

Auguri di Cristu

persone celebranu.

Iè, Natale hè a festa più allegra è longu in l'annu. In particulare i so zitelli l'amè. Dopu tuttu, questu hè u tempu di vacanze d'invernu, rigali magia di Santa Claus o Santa Claus, ghjucarii fun things outdoor. E qualchissimu cartolerie di Natale sò in TV! Ùn tiragà micca. Eccu i più interessanti di elli, chì si troppu vale a vede da a famiglia sana.

Lista di cartoni di Natale

  1. "U servitori secreto di Santa Claus". Ci ci conta a Christmas cuisine di Santa. Ci hè u ciucciu, culi, avere, orsi polari. In una parolla, a casa hè china di aiutu. Qualchissia sorte u mail, altri - sò imbarcati in embacse è firmavanu rigali, u terzu seguitate l'ordine. U travagliu hè fritu, è ancu ci sò tutti i totori di sorpresa è avventu, ma tuttu finisci bè. Felice è bonu cartoon di Disney di Natale.
  2. "Shrek. Natale " . L'u scupperdu di Scarecrow di Shrek hà digià amparatu cù tuttu. Questu ora cumincià à celebrà u primu in a famiglia di a famiglia di Natale in l'accumpagnamentu di Fiona è i figlioli, è hè prestu à a preparazione per questu avvene impurtante. Ma a pace è a solità sò viulati novi per i ghjurnatanti di u fiancu. À u primu, Shrek si in còllera, ma a festa hè un successu.
  3. Eccu un altru cartellu famosu di Disney di Natale "Barbie. Storia di Natale " . In questu cartoon u famusu pupu Barbie s'inclusa à l'era vitturiana. Duvintà volta in l'attrenda Eden Starlin. Malgradu l'avutru è l'rigghizza di u tempu chì representava, a zitella hà sappiutu trasfurmà attori di u teatru è à scuntrà à u ghjubile animatu è incendiaryly.
  4. "Storia di Natale". Cci vivia nantu à a terra un miseraghju chjamatu Ebenezere Scrooge. Fù ingannatu è horrified by un omu crescente. A so sola alegria era di milioni di dùie, è finu à l'amore, amici, divertente è Natale, ùn era micca. Ma una bona notte A vita di Ebenezer hà brusgiata annantu, è era sottu à Natale. Cù l'aiutu di l'angeli tipichi, hà comprete è realizatu assai. Eccu stu cartulare di Disney di manera esplicitu per annunzii di Natale.
  5. "Spike: un rottu per u Natale". Eccu una storie nantu à un elf imprudenti. Spike, u so nomu hè cusì, era un studente badu. Quandu ellu va a travaglià per Santa Claus, fa i sbagli i pèrdite una preziosa reputazione. Avemu bisognu di salvà a situazione, è Spike adopra una missa assai difficiu - per allughjà Santa un saccu cù ittri da i zitelli. Tuttu putissi è bellu, ma un caratteru prezzu fù robatu, è u sangue di Spike da u nasu duvia esse tornatu à ella.
  6. "Madagascar di Natale". Questa hè una nova storia di a vita di tutti i famosi di u zooali chì succidia micca in Natale. À l'ochji di l'erucelli maravigliati, u successu incredibile. Li sleghji di Santa, anu spuntatu, è u babbu abbituatu l'amnesia. Avemu bisognu di salvà a festa! E l'accadimentu chjaru à fubbia. Gloria è Melman, cù tutti i pinguini di ricci, si puderanu fessi tuttu u tempu. I amici scopre a scola di a magia di Natale è u putere di u bè.
  7. "Vita è Avventura di Santa Claus". Questu hè un veru cartoon classicu per u Natale. Un boscu di cunfitto di fait de s'attrò pare un ominu novu. A lione bella hà pigliatu, ma prestu a fata hà scupertu per ellu è assai vulianu adopri u zitellu. E, anche si les fabulouse ùn suppete micca avè i figlioli, fù mandatu in una reunione. U zitellu criscinu è crepe, è u so nome era Nikolos. Fei hà sappiutu dà à u so figliolu una bona educazione, tutti l'amaru, è ellu hà riferitatu. Per ogni Natale pruvò per fà agisce à tutti l'abitanti di u boscu è i zitelli di a cità vicine. Ma a vita umana ùn hè micca eterna, cusì hè cun Nikolos. In ogni casu, a mamma-faia dumandò u maggio manner à dà u so figliolu immortalità. È avà Santa Claus cù i so assistenti fa tutti l'aligria cun rigali di Natale.

Sta lista di caricatura di Natale pò esse stata indefinitu, perchè ci sò parechji di elli è sò assai interessanti è instructive. Ancu i più adulti maiori sò capaci di turnà à a zitiddina. Felice festa!