Calendario di Pasqua

Una cosa cusì cumminata cum'è un calendariu, entri a nostra vita longu è densamente. E nimu anu pensa d'induve hè vinutu, avemu aduprà stu fruttu di l'ingenuità è di l'ingenuità tutti i ghjorni. E quale solu in i nostri ghjorni di calendari ùn anu micca divorziatu: luna, giardinu è u calendariu di solitu per ogni annu. Ma ci hè un altru calendariu interessante - un calendariu per a celebrazione di Pasqua è Pasqua. Fighjuremu in più di dettu.

Cumu vede u calendariu di Pasqua?

Da a tradizione di a chjesa è l'scriptura, hè cunnisciutu chì a prima menzione di u calendariu di a celebrazione di Pasqua riferisce à u tempu di l'Anticu Testamentu. Hè propiu à l'eventuali di l'esodu di i Ghjudei da u captivity egizianu. A Bibbia hà ancu un locu induve hè dettu di u cumandamentu di Diu per celebrà a Pasqua in u primu mesi, u 14 ghjornu, è questu mesi hè Nisan. I israiliani seguità stu calendariu è à questu ghjornu, inveci di u postu di residenza.

E cumu facìa u calendariu ortodoxu per a celebrazione di Pasqua?

Ma quì nantu à a terra, avè principiatu avvenimenti impurtanti, dividendu u mondu credevi in ​​dui campi facenu opposibili. L'avvene hè a crucifixion è a risurrezzione di u Signore Ghjesù Cristu. Hà avè principiatu u calendariu ortodoxu. Inganna Cristiana paschalia ùn era micca difesu da a Ghjudaica. Dopu tuttu, i primi cristiani foru Ghjudei. È a Pasqua di i primi seculi fu celebrata modestu nantu à ogni dumildu è spécialmente un gustu annu annu nantu à u ghjornu di u eventu stessu. Ma digià in u seculu seculu dopu a nascita di Cristu, Christian Paschalia iniziu à acquistà i scuperti di l'isolamentu. Per accordu cumune di i jerarcasi di u tempu, hè decisu di celebrà a Pasqua cristiana u domanudu dopu dopu à a Ghjudaica. In u quartu seculu, a lege nantu à a celebrazione di Pasqua di u primu domu dopu a prima luna piatta, chì succede dopu à l'equinoskali vernali, hè stata appruvata in u Cunsigliu di Nicaea. Hè sta regula chì hè utilizata per i calculi di u calendariu di u calendariu di ortodosi è catolicu. Per u nome di u fundatore finu à u seculu XVI, era chjamatu Julian. Ma, dopu à l'imprecisione astronòmica, u calendariu di Pasqua hà cambiatu. U mondu baptized hè statu divisu in Orthodoxy è cattolicu cù a so Pascha è l'stile di u calendariu.

Sezione di u calendariu di Pasqua in Julianu è Gregorianu

Per cinque cent'anni, l'Ecumenici orientali è l'occidintali campavanu secunnu u listessu calendariu di Pasqua. Invece, à a fine di u XVI seculu, Roma decide piglià l'ove di Pasqua, in cunnessione cù chì u calendariu di Pasqua hà cambiatu. U fundatore di u novu calculu è u calendariu di Pasqua hà u papa Gregoriu XIII, u hierarchu di a Cattidrali Cattòlica Rumana. Cusì u calendariu per a celebrazione di Pasqua hè divisu in Juliana Ortodoxa è Gregorianu Catolicu. Oghje, a diffarenza di sti dui passati di Pasqua hè 13 ghjorni. È a festa di a Pasqua Pasqua ùn pò esse micca davanti à l'equinoxe di primavera, è a cattòica pò ancu cuncludi cù a Pasqua giudaica è sopra à l'ortodoxa.

Calendario di Pasqua Contemporanea

In i vinticelli di u seculu passatu, un altru tentativu hè stata fatta à rifurmassi u calendariu di Pasqua. Cumporu da u so patriarcu di Custantinopuli Meletius IV à u congruitu Tutti l'Ortodoxu. U risultatu di issu cungressu hè a creazione di u calendariu di Pasqua New-Julian. In fatti, hè ancu più precisione ca u gregorianu è cuncerna cù questu à l'annu 2800. In ogni modu, sta variante di a Paschalia fù accettata per l'ostilità quasi tutti i raprisentisti di a Chiesa Ortodoxa. Oghje, questu hè u casu. U calendariu giulugicu veni usatu da e russa, georgiana, a Gerusalemme è l'Ortodoxi Serbisa Ortodoxa. U mondu catòlicu u restu u stil Gregoriano. Ci hè un gruppu di e chiese chì celebrenghja u Pasqua è passendu vacanze nantu à u calendariu giulianu, è tutti i siti chì ùn sò micca in cunfuranza cun i costi di a chjesa.

In generale, a festa di Pasqua hà diventatu u centru di u calendariu di a chiesa, è sicondu l'altri prughjetti di l'igiene hè uguale.