Oghji pà l'annu novu à i zitelli

L'annu novu hè a festa più impurtante di l'annu, chì tutti i zitelli so aspittà. Ogni zuccheratu hà presu prusurante à l'arcu di l'annu in a mattina, sapendu di u rigalu sottu. E scelta di un ghjocu cum'è rigalu per l'annu novu ùn hè micca una cosa facilissima. Certu, un donu di u celu di l'annu piglia un piacevule à tutti i zitelli, ma chì vulete fà cù a parte principale? Dopu tuttu, i genitori ùn sò micca sempre cunsigliu di l'addicenzi o di i soggetti secreti di u so zitellu. U più grande u zitellu, u più duru hè per fà. I rigali per u novu annu, i zitelli piani esse migliamente prestu in anticipu è fate assicurà di manera chì avarà veramente piace i migghiori.

Ciò chì dà una figliola per l'annu novu?

Per una picciotta d'età in furmagliu, u bonu serà u regali più piacevule. E se a famiglia chì hà digià, a casa di ninnizia o accessori sò assai utile. Hè bellu di vede u mobili, u tè o di a casa tutta per a vostra doca favorita sottu u Natale! Opru analisi di a compra di un rigalu cù i parenti. Amami è unei sò assai piacevuli à spoiling girls for the holidays, cumprà i ghjucassi chì elli ùn si sò micca avè u zitellu.

In più di dolls o accessori titre, i zitelli sò cuntenti cù sette sfarenti per a creatività - pò esse un teatru di ditaghju, settimana per sculpting o drawing. Duranti stu periodu, i zitelli partenanu di custruisce e casi di foglie è fugliali. Pudete un piace u zitellu cù a so propiu tenda di casa.

Cosa da dà per un novu annu à a mo figliola sottu à 14 anni? Duranti stu piriodu, hè assai impurtante per preparà a donna futura in ogni modu pussibuli è per intruduce à l'affari di casa. Glad the girl with a set of children's cosmetics. Ci hè ghjunti chì ponu pittati. Questu è u sensu di u gustu sviluppa, è l'abitudine di cura di voi stessu si sviluppeghja. Presenti i vostri settei intelligenti per i schezii: kits for embroidery or knitting. Se tenete una macchina à a casa, dumandate à a zitella per andà in a magazzina pè u teatru più bonu è l'ornamenti per cusì una maglia.

I rigali per u novu annu per i zitelli più di 14 anni di età hè megliu discututu in anticipu. In regula, à questa età, cosmetti di mamma per a ghjovana donna di moda hè a più aspetta. Da à ghjustificà è ghjurà, hè megliu di suggerisce a zitella per andà à un bonu salone è acquite cosmichi di alta qualità. Ughjettini è accessori sò esattamente ciò chì chjama u vostru fashionista.

Granni, sè vo avete attaccatu u vostru assistente à a cucina è ghjè prubatu di cocchià e so primi capulizzi culinari. Dàtene un libru di cucina o bè accessori per a cucina, per esempiu, un mandibolu.

Chì duverebbe aghju da u mo figliolu per l'annu novu?

Li picciotti spessu si ponu ghjucà cù parechji ghjeti cunigenti per un pezzu tantu - crebi, diseggiani. Per i zitelli più avanzati sò adattati ghjochi di mesa cù i vostri caratteristi prediletti. Ogni u zitellu piace l'ariani o altri equipi. Per i figlioli in età in furmagliu, questu pò esse un enormi auto o un helicopter, ma per i figlioli maiò, un bon rigalu sarà un mudellu d'equipaggiu per l'encorchamiento.

I rigali per u novu annu à i zitelli sò micca imprevedi è forti. Dopu tuttu, durante a cullizzioni di a famiglia sana à a listessa tavula, aghju vogliu prughjettu pranks è cresce l'attinzioni per mè stessu. A guitare o un tamburaghju perfetta à l'altitudine d'una foglia. Piuviti à fà a musica - chì pò esse più divertenti!

I rigali per u novu annu per i zitelli pò pratica. Per esempiu, una bicicletta. Ogni zitellu andà à a scola di ciclistu, è a festa pò esse una caccia d'avampju per a so compra.

Per i zitelli à 14 anni di età, avemu digià accettatu cum'è un rigalu com'è un telèfonu mobili. Questu prima chì nimu ùn puderia micca imagine chì ellu puderà di u so propiu telèfonu. Oghje questu hè ghjuntu a norma in a società. A strada, u ballatu di vita di caccia è l'oghje spessu saranu u regali più bonu per u zitellu. Se sapete chì u zitellu hè aggradèvule di un certu modu di cumpagnu, aghju datu diverse accessori per a stanza cù a so imaghjina: T-shirts, vigilazione, telefone, joca, cartellerie.