Cosa da dà per un casale di tile?

Ciò chì sapemu da stu anniversariu? Chì ci daveru à un casonu in tile? Duranti quattru anni, dui persone chì amaru quarchi spentu together. Ùn sò più ghjovani, cum'è pocu tempu, u tempu volteanu avanti cun rapidità frencia. U maritu è ​​a sposa sò stanu accustati à l'altri, u so amori, i rilazioni, u cellu d'affare anu trasfurmatu à un novu, u più profcu è più misuratu. U quartu anniversariu di a festa hè biancu. È ancu hè chjamatu in a cera di persona.

Allora chì dà per 4 anni di a matrimoniu?

U vistimentu di biancu cusì toccu da ellu stessu. Faldets, pantaloni , cammmi - tuttu stu materiale naturali. I cuncitanti pò ancu scambià pieni di tile.

Ci hè una tradizioni antica per i amici è i parenti per prisentà annantu à l'anniversariu di a casale - 4 anni - cum'è un rigalu hè u lettu, foglie, fundeti. Forsi a tutta kit. Hè cresce chì i cagiuni sò i primi anni spessu passanu in u lettu, è u so lettu hè fiscatu à i buchi, in scorci.

Chì per prisentà cum'è un rigalu per u so maritu per un casu in lino?

A tradizione più antica era di dà à u maritu una cammisa. Hè ancu pussibule di fà quì. Ma se u vostru artista estretu, allura ùn ci saranu micca prublemi cù l'scelta di un rigalu. I mudelli di lino saranu à u puntu stessu, anu da scritti nantu à elli per centosi anni. Sì sè stessu pudete sculastra, pudete cumprà un canne di lino è pittura un ritrattu di a vostra cunta. Ùn sapete cumu sculastichi? Dunque, cumprà un tela di u listessu materiale è cose una cuttuni di cume per u telefunu , copri, chjavi. U pruduttu fattu da e vostre mani serà apprezzatu in ogni casu.

Ciò chì dà à a so mòglia in u 4 ° anniversariu?

Ci hè ancu un second nome per u casu - cera. Cusì, organizate un cene per a vostra muggheri in vela o in un locu. Pudete ancu dinù à a vostra muggheri una purse di lino, un mondu, un saccu di cosmètica. Ci hè una oppurtunità - dà un pocu costu di tene di a ghjallina è di mette in un saccu di linu. In generale, ci sò assai opzioni.

Vulemu una bella festa di u quartu anniversariu!