Holiday motorist

U trasportu stradale hà diventatu una parte integra di a nostra vita, invece se vous in una metropole o cità provinciale. No sorpresa, ogni dirittore o una persona chì u travagliu hè assuciatu cù questu modu di trasportu annumente celebra u ghjurnalisticu, anche u fattu chì, da definitu, questa festa hè cunsideratu à esse solu prufessiunale.

Avà pare pare chì a festa di i dutcitanti hè statu da u mumentu anticu, ma vale di vultà in a storia, è ghjè chì a data hè data appena più di 30 anni fà. E anu, ancu in questu tempu relativamente cortu, ghjunghjite assai contruversi nantu à u tema di quandu di celebrà e quale u nome ufficiali hà questu vacanze.

Day of Motorist: A Storia di a Natale

U primu menziunamentu di u Ghjugnu di Carri hè parechje più di 30 anni fà. In i tempi suvietichi era una data festiva per tutti i travagliadori di transportu di stradi. Hè nutate chì u raggiuni di a celebrazione ùn era micca solu i cunduttori, ma tutti l'attivi chì anu una relazione diretta à a strada.

U legislatura di a URSS hà publicatu un decretu in u quale hè stata fatta da quì stu mumentu (u 1u ottobre di u 1980) l'ultimo Domenicu di uttrovi hè un vacanze prufessiunale di tutti i cunduttori, chì fù chjamatu Cursu di Caregistori. A persone cilibraru e vacanze in un modu simplice - "U ghjornu di cunnizzioni". Hè per quessa chì in u mumentu ci hè assai contruversazione per cumu correlativamente chjamà u ghjornu di un mutore.

Cù u colapulinu di l'Unioni Suvietica, assai repubblichi postpononu quelli o altre di fistivi, altri anu abbandonatu e vacanze Soviets. U ghjornu di u carru ùn era micca un'esezzioni duie. A festa ufficiale si celebra à ognunu in uni pochi esmentas Repubblica di l'URSS, trà elle: Federazione Russa, Ucraina è Bielorussia.

In quantu a data di u "Vacanze di Conducteur", deve esse nutatu chì solu in i trè paesi annunziate nantu à a data di a celebrazione ùn hà micca cambiatu. À u listessu tempu, ci hè quarchi diffirenza di celebrà u ghjornu di Caricaturu in Russia da u listessu festa in Ucraina è Bielorussia.

Celebrating Motorist Day in Russia

Parechje chì accunsentenu chì i muturi è i manutenzioni di stradale sò dui categorii sferenti. Inoltre, rappresentanti di a seconda industria in certi casi e ùn anu nunda chì facenu cù u cunducere. Per impediscenu l'emergenza di qualsiasi disputi, u guvernu russu cunsiderò l'accordu per creà dui vacanze assicurativu diffesu, è ancu valente.

Prughjettu di "Day Driver's Day" in Ucraina , Bielorussia è a Federazione Russa, cum'è prima, hè celebrata l'ultimu Domenicu di uttùviru. Ci hè una sola diferenza - in i primi dui paesi post-sovietici questa festa hè cunglisa cù a "Day Strada". Mentre u presidente Vladimir Putin di Russia in u dicretru "U ghjornu di u travagliu di a strada", emessu 23 di marzu di u 2000, urdinatu di prustesi u "Day of the Road Worker" di u terzu ghjornu in uttrovi.

Oghje, u vacanze di u purtista hà praticatu pocu pirdutu u so significatu uriginale, diventendu una data festiva per tutti quelli chì possedenu un caru. Ma vale sempre a pena si ricorda di chì u Day di Caricaturali ùn hè micca solu un altru festa di prufessiunale, ma hè un tributu à tutti i travagli di sta industria, senza chì a so vita di u travagliu in u mondu mudernu ùn saria impussìbuli.

Ci ponu esse nutatu chì Day di Caricatura hè oghji dirittu à marcà quelli chì avìanu cundottu à u mumentu di a Gran Guerra Patriottica, furnisce a munizioni, rimbiondu i suldati feritati da a prima linea, è piglià e donne è i zitelli di i cità.