Ghjornu di u guardii di cunfini

Ogni annu, i paesi di l'antica URSS marcate una data significativa per i so calendari - u Babbu di u Border Guard. Perchè questu questu hè un avvenimentu insignificante, ma per i persone chì dani a so vita à serve in truppi di fruntiera - hè una manera di ricurdà l'impurtanza è a cumplessità di a so professione. A so famiglia è i amici sò chì u ghjornu chì hè a guardia di u cunfini è certamenti certi attranu signalli d'attinzioni.

U ghjornu di u guerrieri in Russia

Questa festa hè celebrata da i russo u 28 di maghju di ogni annu, da partir de 1994, quandu u presidente di a Federazione Russa stabiliu u Digrettu, chì prescribe per celebrà anu cù a fini di ristabilisce e tradizione di a storia di i truppi frontieri. Sicondu stu attu legislativu, u ghjornu di u guardiu di u cunfini hè marcatu cù un splendore speziale. Ci hè una mostra di pirotichi nantu à i capituli principali di a capitale è l'altre cità di i erculi, marcati da a prisenza di distretti di fruntieri è truppe milizie. Ci sò rallies solenni, desforesi è cuncerti di bandi di bronze. Questi avvenimenti sò stati disegnati per attentisce l-pubblicu à i travaglii difficili di i travagliati in u cunfini di i persone chì, in difficult conditions, cumpete u so dovutu à a Patria. I rigali perfetti per u ghjornu di u guvernu di u cunfini seranu souvenirs tematique: T-shirts è cappelli cù inscriptions, calendari, notebooks, etc. Dopu tuttu, u valore più impurtante di un rigalu hè l'attinzioni è a cura.

U ghjornu di u guerrieri di uccidintali di u Ucrania

Finu à u 2003, i ucraini parthomu a festa in u 4 di nuvembre. Ma sta data quandu ùn si mette in u core è di u menti di i citadini. Hè per quessa chì u Prisidenti di u Digrettu ucrainu dispostu à posponà a data di u guvernu di u cunfini in u 28 di maghju. I truppi frontierei ucraini facenu a so tinuta impurtante, à dì, per pruteggiri è difende i fruntieri di u so state. Ancu i so funzioni principali sò:

A festa di u guvernu di cunfini in i cità di u Ucrania hè accumpagnata da un gran numaru di cuncerti, discorsi d'individuelti high-ranking, desfragmentazioni è festivals folklori.

U ghjornu di a Guardia Frontiera in Bielorussia

U 28 di maiu di u 1918, u Cunsigliu di i Commissarsu di u Populu Corsu aduttatu u Decru chì stabilisce i guardii di u cunfini. Hè sta data chì hè cunsiderata una festa di u ghjornu di u guardii di cunfini, annunziamente celebrati in a Republica di Bielorussia. È digià in u 1995 u presidente u ricunnisciutu com'è una festa ufficiale chjamà à e persone per oghje a tradiziunali è i scontri stòrici di i difendenti da a fruntiera statale. E truppi bielorussi di cunfini cuntribuiscenu à u sviluppu di a praticazzioni statali cù a realizazione d'azzioni cum'è:

U ghjornu di u guardiastra in u Kazakhstan

In u Kazakistan, a festa di u ghjornu oghje u 18 d'Agostu. Perchè sta data? Ntô 1992, Nursultan Nazarbayev, appruvò un decretu rigulari a furmazione di e truppe frontiere. Questu hè bisognu à u risultatu di u rinunziu di u Kazakistan da a URSS, chì hè accadutu in u 1991. A sta passagera à a transizzioni à l'indipendenza diventenu un veru teste per u guvernu di u paese, perchè u serviziu di u cunferente era di u funziunamentu militari russu. Ci era una bisogna à furmazioni indipendenti di u persunale. In ogni modu, in ogni momentu tuttu u travagliu gestibile sò furmatu ind'è a ripubblica. U vicinariu di u Kazakhstan cù cinque parechji paesi precisa l'attinzioni di u staffu di a fruntiera, nò solu nantu à a terra, ma ancu in l'acqua è in l'aria.