Festa di u Equinox Vernal

L'equinoxe vernali hè u fenomenu naturali unicu chì quandu a Terra durante u so circulu à l'assi è u sole si trova in una pusizione chì i raghji di u sole pòssinu à cascà à a zona equatorial. Da questu ghjornu, u soli piglia à l'emisferu nordu è in quasi tutti i paesi u ghjornu hè casi ugguali di notte.

Chì data hè l'equiniscenu vernali?

A data, quandu u ghjornu Vernu di Equinu hè celebratu, hè cunnannatu condicioni nant'à u 21 di marzu, ma siddu a causa di numeri diffirenti di ghjorni in un annu (in un annu bisestuale), questa data hè stata recalculata. In ogni casu, questu hè impurtante per l'astrònomus, mentri u restu avà per sempre adopri a data di u 21 di marzu.

Cumu si celebranu l'equinux vernali?

Quandu i tempi pagani cù u ghjornu di u Equinoxe Vernal, i Slavi sò assuciati da parechje avvenimenti magichi. Cusì, era un ghjornu chì a primavera si ncontranu cù l'inguernu. Sicondu e credenze populari, in questu ghjornu, Diu u Diu divintò à a Terra.

U ghjornu di u Equinuiscentinu Vernal, sicondu a tradizione, hè cumunione di guesserà, cumprenderà i rituali per i desirsi, utilisasu cunspirazziu è rivolottu.

U festa di l'equinoskulu vernu hè assuciatu à u despertu di a terra, lattice, fiori, cù i primi flussu di sap in l'arburu, u principiu di u travagliu di campu. In questu ghjornu, tutte e donne è e donne tradiziunale furmà figurini di l'uccelli di a pasta è di patevule, appicchendu. Per questu questu a salute, l'amore, a felicità, a prosperità.

Un altru simbulu di a fertilità trà i slaves hè u ova. Eranu stati pinciuti, dipinti per elli cù signali è simboli, personificà u corpi celestru è da quì anu usatu per fà amuleti è parechji talismani.

Durante a celebrazione di l'equinoccu vernali, i maghi è tradotti era ancu attivatu. Hanu sceglianu un sabbath, alimentatu da l'energia di a natura svegliata è dirigenu certi riti. I servitori di u malviziu sempre cullucatu nantu à a Serra Bruzza, chì era invariabilamenti presente in ogni località.

E zitelle si stupenu, utilizendu tutti i stessi alchimie ch'hè. In elli era necessariu d'amparà diverse cose cum'è un buttone, un ringlet o una munita, stendu u significatu di ognunu. Allora l'alzuveri manghjò è ricanusciuta a "sorpresa" chì hè vinutu per elli, chì deve esse espertu.

Inoltre, pudete fà un desideriu prima di andà in dorme è mutticeddu in l'allughjate nantu à un pezzu tutta a notte, manghja è ripetì i vostri brami.

Sè s'emulcarà tutte ssi fortuna è furtificà o micca, u principale hè di pruvà à pensà à stu ghjornu magicu nantu à u bonu, da u sole, senza fallimentu darà un caraghju di vivacità è forza.