Amal Clooney, Rihanna è Donatella Versace diventeranu u principale Met Gala 2018

U publicu avà sempre predice chì Met Gala 2018 sarà unu di i più impurtanti in a storia di l'avvenimentu. A questa cunclusioni foru purtati da i nomi di i viaghji ghjinanti ghjinirali è u tema riligiosu di u partitu.

Mistressi di a sera

Finu à u prossimu Ball of the Costume Institute, chì sarà u 7 di maiu di u prossimu annu, tradiziunale in u Museu Metropolitanu di l'Arte di New York, ci hè 6 mesi dopu, ma 68 anni Anna Wintour, chì hè l'organizadoru permanente di vacanze, hè impiegatu da a so organizazione.

Prisidenti è urganizatori di a sera met Gala Anna Wintour

Glavred Vogue americanu feste a so scelta, quì à i celebriti chì avarà da aduprà Met Gala 2018. A questa misericordia hè stata fiancitata à Amal Clooney, di 29 anni di età Rihanna è 62 anni di età Donatella Versace.

Rihanna nantu à Met Gala
George è Amal Clooney in Met Gala
Donatella Versace nantu à Met Gala

Se à u cantante di Barbados è a main fashionista di a casa Versace, l'apparizione nantu à a catta russa di u Metropolitan hè una cosa cumuni, Rihanna disturbe u 7 è Donatella tanti 12 è poi a mòglia di George Clooney hà visitatu a notte gala una sola volta in u 2015 cù u so maritu di u novu. In u 2016, l'attivistatu di i dritti di i dritti umani è l'attoriu solu hanu ignuratu l'avvenimentu, è in 2017 Amal, chì avia un gemello sottu u so core, avia una bona ragioni per miss Bulu - era in l'ultimu mesu di gravidanza.

Un tema cù un toccu rettili

U temu di Met Gala l'annu successu suscitatu assai interessu trà u publicu, chì ave anticipà a vulintà di famosa fantasia in cullaburazione cù eminenti modelli di moda.

Organizzatori di u Costume Institute Ball suggerenu creà un dialogu è interaczione trà i lavori di moda è l'òmini maestri di l'arti religiosi chì adornanu i pareti di u Metropolitanu annunzendu u tema: "Cunsiglii celeste: moda è l'imaginazione catolica".

Leghje ancu

E avete interessatu à vedeti vistiti di e femini staress fashion di i motivi catolichi?

Scritti creati da opere religiosi