Charlie Sheen voli di denia à Denise Richards

In cunnessione cù i scandalous events in life, Charlie Sheen ùn hè micca cum'è riccu cum'è prima. Per quessa, l'attore hà bisognu di reduce significativamente a quantità chì ellu hà rimesse à l'ex muller Denise Richards per u mantenimentu di e so figliole: Sam di 12 anni è 10 anni d'età Lola Rose.

Casu falluta?

Un paru mesi fa, u Lovelace di cinque anni hà obligatu à dichjarà chì era HIV-positive. In più di passà à u trattamentu, hà migliottu migliore per u silenziu di certi persone, perchè era scantatu di l'esposizione. Avà riceve u dirittu à avviani, circate di guadagnà prugrammi iniziati da i so mistieri. Inoltre, sicondu Shin, ùn pò micca micca travaglià.

Débito cù creditu

In a dichjarazione di u dirittu hè dichjaratu chì u celebrittu una volta di u mese (a partir de 2009) trasferimenti à u contu di Richards 55 mila soldi. In più, hà più figlioli per aiutà.

Sicondu a documentazioni furnita da l'attore, i so rendi mensili ùn sia più di 87 mila dolaru à u mese. Per a paraguni, in 2011, hà guadagnatu 620 mila dusati à un mesi.

Un casu simili

In i primi ghjorni di marzu, Shin arquivò una petizioni similar cù una altra ex-moglie, Marc Mueller, criendu i so figlioli - Max è Bob. In modu, hà pagatu 55 mila dolaru à u mese.

Leghje ancu

Ùn ci ringraziu

Quandu dà una entrevista, l'attinente che stava quistioni chì tutti sò stati avvicinà à vivenu bè à i so spesa è ùn volenu micca capisce chì a situazione avia cambiatu. U sustinentale si lamintò chì ùn avia maiutu senti parolle di gratitùdine da e so mòglie è di i muvrini. Invece, Shin disse chì hè prestu à mandà i fiori ogni ghjornu à un omu chì li darà parechji soldi!