I modu di cummattiri lu stress

Se ùn avete micca u santu dorme nantu à una basa persunale, spessu si ponu nervu, sia allurendu cun fatigue in a mattina - chì significa chì avete accumulatu assai stress . Hè impurtante di disperse da ellu in tempu per avè u corpu ùn travaglia micca per u putere. Ci hè parechje metudi di tratta di l'estresse, è trà elli puderebbenu truvà quelli chì vi vulete.

Mètichi di battellate stress

A psiculugia recomenda modi per trattà a stress, chì pò esse usatu regularmente, perchè hè in reguli di regula chì a so efficacezione si situata.

  1. Pigliate una pausa. Se u vostru travagliu cresce sopraghje, fate un averebbe per aprire u telefunu per tuttu u weekend.
  2. Bei vitamini. Un cumplessu di dispusitivi di e duie volte à l'annu hè un regnu obligatoriu per quelli chì sò spessu sposti à u stress.
  3. Piglia l'alimenti ch'è vanu. Questu hè un metudu pocu è effittivu di tratta di u stress. Alcune caldi cuntenenu sustanzi chì contribuiscenu à a produzzione di serotonina , o una hormona di gioia. A so lista cumporta: chocolatare amare, banana, zucca, citrati.
  4. Aromaterapia. Hè un metudu ndividuali di tratta di l'estressu - unu aiuta l'oliu jasmine, l'altru - lavanda, u terzu cipressu. Truvate a vostra propria versione è utiliscia l'arumu di lumera ogni leve prima di andà in dormire.
  5. Conversazione nantu à e persone. Stu metudu di tratta di l'estresse è disponibile per quasi tutti, è ancu s'ellu ùn sò micca vicinu, pudete discutiri sempre di prublemi per u telefunu o scrivite nantu à l'Internet. Questu aiuta à fà facilità l'ànima, disperse da u soffrenu è sienti a libertà interna.
  6. Andate in sportu. Quelli chì visitanu u club di fitness 2-3 volte à settimana, sò più menu esposti à l'estresse ca quelli chì abbiane sporti. Hè travagliu muscular chì rinfresceghja a fatigue menerica.

Ùn si scurdate micca chì a manera più efficafie per trattà cù l'estresse hè un abitudine di vedere a vita cù l'umoru è ùn preoccupa micca di pocu. Se u prublema ùn vi manca inghjudulate in 5 anni, ora ùn pudere micca quì.