Psiculugia di e donne chì guidanu un carbu

Quasi ogni omu hà dettu novu in a so vita: "Una donna hè conduzzione cum'è un scimmia cun una grannea", è dinò "ludica femminile". E donne chì l'omi sò offesi, perchè ùn hè micca un veru, ma solu un estereotipu masculinu è umanu successivamenti. "Cronessualità di u sexu" hè ghjestionatu cù un vittura micca peghju di forte, ma ancu sò parechji fatturi chì dà u dirittu di vultà cun belli diferents.

A natura di a donna

Da a natura, l'omu è a donna sò diverse, chì influene directamente in u stile di guida:

  1. A primi diffirenza hè vista. A donna hè a visione perifèrica più scopu di sviluppà, aghjunghje tutti i matte è i picculi chjucchi, à quali l'omi ùn paganu micca davanti à tutti. In certi nisa, a visione perifèrica righjunghji 180 °. Per via di questu, una donna à a rota pò esse distracté da tutte e cose chì vede in i bandieri. U "sessu forti" hà avutu a visione di u tunelu più desarrollatu, per quessa, evaluanu ciò chì vedanu avanti. Per amparà questu, una donna hà bisognu di passà un pocu di tempu, un pocu di pratica è tuttu saldarà.
  2. I donne ùn sò micca orientatu cusì bien in u spaziu, chì hè sopratuttu noteu durante u parcheggio.
  3. E donne, in paragunazione cù l'omi, ùn anu micca urientatu cusì bien in u scuru, perchè ùn anu micca distinguitu quale tira u carru in mudernu si conduce à u tardi.
  4. Hè pruvatu chì a decisione di a zitella hè assai più lenta ch'è l'omi, per via di questu chì spessu anu fattu un accidente. Ci hè ancu difficiule per aiutà à pensà à a manuvra propriu.
  5. Quandu una donna hà sappiutu u forte stressu emutivu, pò fallassi in un "stuporu", perchè questu, è ci era un mite chì in un accidentu una donna pruteghja u rota di u rotonu è chjesa l'ochji cù i so mani.

Uguaglianza

Tutti e donne volenu esse percibianu dopu à a rota cum'è l'omi. Ma una forte mità di l'umanità ùn vole micca affissà cun questu, postu chì una donna ùn deve mancassi nunda in a vita, mancu un caru ordinariu. Queste afecta à e donne, cum'è quelli chì sò usati per esse manighjate è per quessa l'avè aduprà à un novu rolu.

Fatturò Male

L'opinione negativa di l'omi hà una forza forte in ogni donna chì si trova darrere a rota di un auto. Perchè, se vulete sapè cumu aduprassi a maquina, pudete ricusà l'aiutu di un omu chì si s'assumiglia à vicinu à ellu è indicà sempri ciò chì farà.

Se tenete l'oportunità di cumprà un caratteru persunale, è micca dumandà da u vostru maritu, da fà, perchè l'automobile hè un tesoru chì ùn vulete micca fà sparte.

Avete bisognu di capiscenu chì nantu à a strada vi scopre cù omini chì ùn seranu micca felici. Ancu cun u minimu scarsu è dubbidi, puderete esse cunnuscenate i signali di cuncepimentu di cunflitti è cumenti di "gentlemen-automobilisti". Tali accertze anu più appressu l'estressi viventi da a donna à a rota.

A donna sottu à a rota

Invece tuttu, ogni ghjornu, più di più da e donne-i duticaturi sò nantu à e strade. Sposta da u temperamentu, l'intelligenza è u piriudu di u driving, sta categuria quì sottu:

  1. "Snail" hà spirantatu spirimèntu menu di un mesi. Queste signule un caru cun cura è cun cura, sò lenta è assai precisa.
  2. "Caterpillar" hà una sperienza di prughjittazioni di sei mesi. Siculi e donne chjappinu più forte, perchè elle si cunsiderate i prufessori. Ùn importa micca l'opinioni di l'altri, a cume principal hè chì era còmpiu.
  3. "Annunziata" hè una sperienza di cunducerà finu à un annu. Questi femini cumportanu aggressivamente è spessu imprecisamente, perchè elli in a strada sò formati situazione d'urgenza.
  4. "Bee" hè diffirenti di "Wasps" da a so calmezza. Siculi e donne sò pruduttori boni, anu osservatu tutte e regule, impone in tranquillità è responsabbili.