Cume hè cusì per lavà a testa?

Vulete chì u to capelli sò bè ​​è sedoso? Allora avete bisognu di sapè per lavoralli bè.

Cume mi tenite lavoro mi capelli?

  1. Pente i pani prima di lavare per lavà più scale di pelle.
  2. Poverà aduprà u capiddi è a testa in acqua calda. Piglia a vostra testa megliu cù acqua distillata o fogghi, perchè l'acqua dura duna u pene severamente, allughjenu un residu insolubli in questu. Per via di u risultatu, i capelli sò stiffi, peghjanu è brittle. Sutta nisuna circustanza ùn pò esse usatu acqua calenta per lavà, solu calde, circa 35-45 ° C.
  3. U xampu hè strufinatu in u palmu di a manu cù un pochu acqua è appiicciata à i capelli, trà di i radichi à i tips. Duranti un lavatu, shampoo hè appiicatu à i capelli duie volte.
  4. U mio capu cù pruduttivi circunviccius attenti, massaggio u scalp cù l'imbastine di i dete, pruvatu micca di fà per ferà cù e unghjette. Sì u capeddu hè longu, ùn deve esse pruvatu à ùn spunta micca fermamente alluntanatu, per ùn dà a cutícula è u fustu di u pilatu.
  5. Dopu l'usu di u shampoo, i capelli si sò lavati bè cù l'acqua, è hè megliu chì deve esse cool. È per fà fighjà, hè una bona idea di aghjunghje u ziziu di limonu o un pocu vinegar à l'acqua rinfuzzina. Un litru di acqua hè abbastanza per una culloca di l'acitu o di u succu di un limonu. Dopu avè l'acellu di i capelli in una solu acidesa, deve esse rinfurzata di novu cù acqua chjaru.

Quandu deve spessu lavoro mi capelli?

Eccu ogni cosa hè ndividuale, u regula principali hè di lavà i capelli perchè chjappà, perchè importa a condicioni di u pilu ugualmente, negativamente, è per esse prolongatu à l'statu impuru. Se tu usa lacquers, mousses, etc., pudete avete aduprà i vostri capelli di megliu ogni ghjornu, cù spampii speziali destinati à l'usà di ogni ghjornu.

Spessu, i donne anu interessatu di a manera di spessu chì hè pussibule di lavà a testa di una donna incinta, i shampoos sò chimichi, sese oziunati à u fetu. Infatti, studienti anu realizatu nantu à l'effetti di preservatori utilizati à a fabricazione di shampoos è di altre prudutti cosmichi nantu à u sviluppu di u fetu. Per via di u risultatu, hè stata capita chì ci hè un riscu potenzale, ma hè in una scala più grande chì l'impiegati di l'impresori chì producinu i prodotti cusmetichi sò esposti cà l'usu nurmale. Ma, sicuru, una donna chì aspetta un zitellu, hè megliu aduprà rimedii naturali (fatta, fatta cù a ricetta di l'avutra), senza cunservatore.

Cumu lavu a testa cù u ovu?

Per migliurà a cundizzioni di i capelli, u capu hè ricumandatu per lavà cun uovo (giuvane), cum'è se fate correlativu avà avemu da cunsiderà. Per lavà a testa cun u ovu ùn hè micca uttene più di una volta cada 8-10 ghjorni. Per fà questu, avete bisognu à fà un ovu in un vetru, aghjunghje una più di gussera di ova è fremolle acqua calidez, è straczendu constantemente. Aghjustate, aghje u scalp è capelli cù l'acqua calda. A testa hè inclinata nantu à a pelvis è sughjutu cun una sclusa di uovo, fretendu in a pelle di a testa. À a mezana fluida in a pelvis, aghjunghjenu pocu l'acqua calda è tornu torna in u scalp. Dopu chì i capelli ci anu da manghjà.

Cumu prumove di lavà a testa di u zitellu?

Certu, a maiò parte di tutti quessi ci hè impurtante da a quistione di manera di pudè lavorà bè a to cuttana quandu vi aiuta à un ziteddu, in particulari un novu. In i primi 4 mesi, a testa di u babbu ci vole di lavà di ghjornu, è dopu à sta prucedura Avete bisognu à almenu 3 volte à settimana. U zitellu pò esse teme di lavà a so testa, cusì avete bisognu di fà tuttu cù cura, avè accustome graduallyà per abbandunà acqua nantu à a vostra face è a testa. A temperatura ottima di l'acqua per u bacinu è lavatu a testa hè 36-37 ° C, è a temperatura di l'ambienti in a stanza duverà 20-22 ° C. E puru, u xampu si deve esse usatu per i zitelli, quellu chì "senza lacrime". À u principiu di u bagnu, appricamu quarchi putti di shampoo nantu à a testa di u zitellu è spummintatu arghjentu. Pigliate a lavagna, puderanu chjuga a testa da una buttiglia d'acqua neia. Purtate ùn bisognu di nudda parte, per timore di fà perisce ancu l'osse flexibule di u cranu. U capiddi lavatu hè stufiutu cù una spugna di terri, senza fricchia, è piene cun un sbagliu o un pente finu.