Cumu scontra un vampire?

I vampiri sò vintu populu mortu, alimentendu à u sangue umanu. Anu fora caccia di notte. Dopu à a cinematografia, l'assassini sanguinanti diventenu assai populari. Ci hè parechje scumette cumuni: bats, persone durmi in casiti, ecc.

Ancu in i tempi antichi, aderenti di magia negra utilizonu parechji rituali per attruvaranu e scherzi. Chjamate un vampire durante u ghjornu hè impussibile, perchè in questu tempu i spiriti maligni ùn sò micca esse risultati di i so pusessu, perchè hè a so morte per elli.

Cumu scontra un vampire?

Siccomu i morti viventi sò attivi dopu à u tramontu, hè megliu cumporta u rituali à mezzanotti. A camara anu da essa scura. Pigliate i dui specchi è i mette in ghjuveddu di l'altri, facendu un certu corridor. Circa circà un cìrculu cun tela, perch'ellu ponu accade. Fora da u circhiu da i dui bassini, lumi 2 vandalelli di culore negru. Prima di chjamà un vampire di notte, hè cunsigliu per sità in un cìrculu in u lotus pose è peer à i specchi per un tempu. Poi cuntu a trama:

"(Nome di u vampire), da u munnu distanti, venite à mè, vendu, in un so sonnu. In u nome di Adonay! Vi cunghjettu, (Nomu di u vampire) venite! Omnita ". Mantene cercatu in u spaziu, ci devi esse un vampire. Puderete dumandà dumande di interessu. À u vampire left, dì: "In u nome di Adonay, vai è vanu (u nome di u vampire) da quandu pareva. Per assicurate!

Allora aghjunghjenu i speculazioni cù un mantellu fugliale è lasciate u circhiu. Hè ricumandemu per lavà i mirrors. Per fà questu, mette à u sole, u primu travagliu di creazione. A notte, copre u specchiu cun un tela nìtru. Carri tutte manipulazione in 3 giorni. Hè prohibitu usà à a ghjuridichi di a vita.

Cumu pudè chjamate un vampire?

Per questu rituali, avete bisognu à stà una manta per i morti viventi in fronte à u specchiu, postu i candelotti in un cerculu è pusendu una guirchista. In cunziguenza, perchè chì a corona hè riflessa in u spechju à a flame di a cannila. Dopu à tutte e candele ci crederanu per un'antra passione à u specchiu, senza parolle. Allora dice questi parolle:

"Vampire, venite micca di guerra, ma cun paci."

Se ogni cosa si facianu bè, allura l'essenza pare avanti in forma di un capu friddu di energia. Puderete dumandà e dumande o dumandate un disederiu . À a fine di u rituali, nantu à a luce, alluntanate tutti i candele è pigliate l'articuli usati fora di a casa. Hè megliu cremà.

Pudete chjamerà un vampire in un sognu, cum'è una persona pò intimi in l'onda necessaria. Per questu, prima di cascà, hà bisognu di fà imagine l'imaghjina scritta è chjamate à voi stessu.