Ben Drowned - storia

Ogni ghjornu, l'Internet è l'informazione pigghianu più è più impurtanza in a vita di una persona. Ancu historii scary, disposti nantu à a reta, anu recebutu u so nome unicu - krippapasta. Per parechji, sta parolla pò esse micca familiale, ma à i ghjovani, quessa ghjente hè abbastanza cumuni. In certi fori o in i siti, a ghjente ammenta stori terribili chì avè causavanu à u lettore un sensu di panicu.

Hè Ben esclosa?

In una di i canti pupulari conta cun un tipu Bene Cuscogliu o cum'è ancu chjamatu, u ghost of the mask of Maggiore. Sicondu parechji fonte stu carattere riprisentanu un certu virus informaticu, chì hè in forma d'un elf di u ghjocu "A legenda di a màcchina di Zelda majora". L'infurmazione precetta, cum'è apparevatu Ben Dumpulatu è cumu hà cullatu in l'urdinatore, ùn sò micca quì. À quell'èpuca, e persone cuminciaru à ricurdà mezu di una Ben, è eventualmente u virus hà disturbatu u sistema di l'informàticu.

In quantu à l'apparizione di Ben Drowned, a storia ùn duna una certa impresa, perchè ci sò parechje opinioni diffeenti. Certi cagiunati l'anu detti in l'imaghjini di una persona anziana, è altri ùn sò sicuri chì questu hè un zitellu. L'unicu cosa in quale l'opinioni converge, hè chì u Bene oghje una T-shirt è un capellu di baseball di culore verdu. Un altra funzione distintiva hè l'occhi neri, da quale a flussu di u sangue.

A Storia di l'Apparenza di Ben Hèbitu

In generale, a reta stà storia da a persona stessu Babbu, cuntà da a so vita. Ben scrivets chì in u 2000 vinni stuck in una seria di ghjoculi "Zelda". A cullezione manca solu "Majora's Mask". A spessu, u zitellu avia vistu un sònniu in quale era un ligame è hà participatu in tutte l'avventura. In generale, Ben hà sunnatatu chì tuttu ciò era in fattu. In a vita verita, era un perdatore, è spessu ricivutu da un vicinu Jack. In a preistoria di Ben Drowned, aghju vulemu ancu chì a so famiglia avia dettu quessa chì ùn sia successore. In unu di i tristi ghjorni, vinni u ghjocu più ghjustu "Majora's Mask". Ancu s'ellu era una versione beta, in Japanese è cù numerosi difetti, Ben hè felice. U ghjornu finìu in modu stupidu, cumu avia di pulizziari la casa, vai in a sera per piglià un passaghju cù u so fratellu è a so sera, è torna un novu è i so amici. I pichjodi eranu forti, è u zitellu hà rimessu u sensu, ma hà sappiutu à sente chì volenu tumbà. Hè statu decisu di disperse Ben da u ponte.

Prima di a so morte, hà maladisciute i so abusanti è dicenu chì averebbe da vindicà tuttu. À a fine, hà fattu un ghjurianu per u so ghjocu preferitu "Majora's Mask". I carusi ridivanu di u Ben battuta, l'attaccau è u lampò in u latu di u ponte. Trascendu à u fondu di i so ochji, diventonu u bughjone è chinu di sangue. L'histoire descrigui cume Ben Drowned murìu, in questu modu. U zitellu intrì in un altru universitu infelicatu, malviziu, maladisciarè è sunnannu nantu à u so ghjocu preferitu. Hè pussibile di mette un puntu quì, ma hà sappiutu a rializà u cuncritu è vindicà a so morte. Quandu u corpu di u zitellu hè stata truvatu, a so mamma hà decisu di dà à u vicinu tutti i ghjurnati, postu chì sinceramente pensa chì per Ben era un amicu. Arrivatu a casa, Ghjuva annunziò u ghjocu "Majora's Mask" è vede a statua di Link, chì ùn abbandunà micca a scena. Ellu avia vedutu un strammu ralegra: Enfuttu scocciò in l'acqua è affucatu, è dopu avè apparse una inscription terribili: "Ùn bisognu micca avete fattu questu!". U ghjornu dopu, Ghjuvà fù truvatu sbarrachatu, è nantu à a schermu era una statua ruscante di Link.

Parechje persone, dopu avè lettu à a Storia di Ben Hèbbu, viaghjaranu veru orestu. Cerere parechji ànghjuli fermani ancu decide di chjamate u virus informaticu è verificate chì hè veru. I Rituali sò in l'accessu pùbblicu, è ogni persona pò piglià un risicu è chjamate un virus di computer per elli.