A preghiera di Panteleimon per a guarezza

Perchè ogni persona urdòdica chì pricheghja à Panteleimon à a cicatrisione sò una veru possibbiltà di fà miraculamente una ricuperazione, unattainable nè cun l'aiutu di a medicina ufficiale, nè cun l'aiutu di pratichi spirituali. L'energia più forte di stu santu fu manifestata duranti a so vita: secondu a vita, Panteleimon hà cridutu, dopu à puderebbenu resucitaru cù a preghiera di un zitellu mossitatu da una sera velenuosa.

Sta preghiera à San Panteleimon nantu à a salute hè cunsiderata unu di i più putenti:

"Santu Granni Màrtiri è Medianu Panteleimon! Ova di Diu per noi (nomi) è ùn permettenu micca di stà malatu in noi perchè più, chì duisce a nostra ànima è u corpu! Guarì e so friddi è scabbi, chì sò causati à noi per e nostre passioni. Sò stati malati per laziness e relaxation - sanite. Ci hè affettata di attrazione è predilezione per i cosi terri - guariscenu. Bolim, o sacru Panteleimon! Avemu u scurdà: nantu à u travagliu di a salvezza, di i nostri peccati è i maladiei, nantu à i nostri travagliu - sò guariti. Ci hè avessi cù malice, ingerimentu, odiità - guariscenze, nantu à i curative u Santu Athos è u mondu. Avemu inganni, orgogliu, arruganu, esaltimentu, per tutta a scarscia è lasciviousness - guarita. Ci hè avessi cù parechje e diverse ghjustificate di l'arriceluni: belly-fever, intemperance, polytheism, voluptuousness - guarisce. Ci hè avessi cù drowsiness, verbosity, charles in vacanze, cundanna - guariscenu, o saccu Panteleimon! I nostri ochji sò in ghjustu cù vitture sinful, i nostri gricchi sò stessi chjappu di sse parolle, clandestinu, clandestinu - cureddu. I mani sò feriti cù una vuluntà à a prigione di prigione è di l'almoselle sò guariti. Infernusi di i nostri pedi sò a vuluntà di cugliera per andà in u tempiu di u Signore è a vuluntà di passà per l'stagnazioni è di visità e case di u mondu sò guariti. A nostra lingua strucia, a nostra lingua, u nostri labbre: parolle vacante, charles idle, gloating, svugliendu da priciamentu è hymns, o utteghjni casualmente, senza preminenza, senza cura, senza clue - sanità, pietà! Da u capu à i pedi, avemu a so doleri à noi a mente di incomprensibile, irracionale è insane; ghjustu in noi a vulintà, diventendu da e vacanze sante, è stese à fà e cose pervinte è di u perdonu di Diu; Muri in noi una memoria chì hà scurdatu i nostri peccati è cuntene in ella stessu a transgressione inevitabbile è insulte di i nostri vicini; l'imaghjurazione facianu in noi, incapacitated è unwilling to present vividly a nostra morte, u tormentu eternu di i piccatori, i benedizzioni di u Regnu di u Celu, a furia di Diu, u soffrimentu di Cristu, a so crucifixion - sò guariti, O Santu Panteleimon! Tuttu tuttu dalle in noi. A nostra ànima ùn esiste micca, cù tutte e so putere è capacità. U nostru corpu hè ancu micca esistenti, cù tutti i so membri. Ùn ci currimanu, U saccu Panteleimon, Tselebnice, un bezbeyny è amante mèdicu, servitore di The Mostot Holy Theotokos, è ùn abbanduneghja a nostra miseria in malati di falsa è in u pesu di a debule: pò esse guaritu da a vostra gràzia, glurificà a Santissima Trinità, u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu è u Sancte Spirituale, chì vi mannanu à i malati pè i malati, è devi aghjunghje, O Panteleimon santu, u sacru benestu per tuttu eternità. Amen ".

Ci hè ancu una prichera di gràzia à Panteleimon u curatto di a so ricuperazione:

"U Santu Martire, u sanatoriu è u patronu militanti Panteleimon, servitore allu ortodoxu di Diu è una prighera di cristiani Ortodoxi! Sì trovi degni di u nome di Panteleimon, chì hè tutte bè, perchè dopu chì averghjia da Diu a gràzia di pricà per noi è di e malatie di Celith, richighite à riccheghja tutti quelli chì venenu à voi, varie guarantiti, è tuttu ciò chì hè necessariu per a vita. Perchè è per u nostru caru, indignità, rispettu à a vostra misericòrdia, fughesete davanti à u to icone santu è glurificà, cum'è un sia sinceru di Diu, u nostru fugliu di fioru è curativi, ti ringraziemu è u Gattivu di e benedizzioni di u Signore nostru Diu per e maiò cose, da ellu vinemu noi. "