Memoria

A morte di un amatu hè un momentu immensurabilmente difficili per ogni persona. In questu mumentu avemu avemu bisognu d'aiutà è cunsulazione, è in fatti ci vole à piglià a manu è aiutà u quale chì e mani ùn chjaru più dipende, u mortu. In quantu vivemu, u nostru destinu postume hè cupartu per e boni scrivimi, penseri è preghje, quandu avemu mortu, tutta a speranza di a nostra salvezza ripone nantu à i spalle di i carchi.

Ralizziunate chì ci tocca aiutà à a partenza per annunzià per i so piccati , pudemu assicurà un funeral funeral, ordine una costosa piuma, una festa di funerali luxosa, chianci è lamenta destinatu - ma tuttu ciò, in fattu, femu per u nostru cunsulazione. Per aiutà à a realità, ùn pudemu sola orazione memoriale, limòsine è tutte parechje di boni scritti fattu in parte di u mortu.

Preghiera in un memoriale

I corundati sò arranjatu da i cristiani di tempu antitesi, per onore u memoria di u mortu è dumandate à u Signore per u pirdunu di i so piccati. Un attu hè dispostu à u 3 ghjornu dopu a morte (funeral), 9 u ghjornu è 40 ghjornu. Sò urganizzati ancu in altri ghjorni memorabili per u so fallecido - anniversariu, ghjornu di l'angelu, anniversariu di morte. Sicura chì l'elementu chjave in suche manciari ùn deve micca esse una fronda è di rivi di l'alkohol, ma ore di memoriale per u mortu.

À u stranu tutti pò vinu chì cunnoscianu u mortu. Ci hè ancu un costumbre anticu di invitaru è di definisce a tavula per i primi abbitanti. Allora a struttura di riliggiu è di memoriale si fici in carità, perchè queste povore è dèfanu era stata nutata, cose, tuttu ciò chì puderia necessariu. Di sicuru, tutte sse cose da esse fattu per nome di quellu chì hè ricurdatu è à tutti quelli chì aghjunghjenu a carità, dicendu: "Pigliate questa limòsia da u Signore ...".

Prima di l'iniziu di u lettu lee 17 Kafismu da u Psalter. Ci hè fatta da quarchidunu. In seguitu, prima di u manghjà, u "U nostru Patre" hè leggiu, è dopu a fine di u manghjà, a prichera di grazia hè "Grazie, Cristu nostru Diu" è "Digna di manghjà".

Intra cada platu, invece di esse "let the earth be down", puderà leghje una orazione memoriale curtima, chì pò esse usata anniversariu di a morte, è in ogni ghjornu o quandu vulamu preziunari per u mortu - "Ddiu riposu, Signore, l'anima di u vostru novu eslavu ( nome), è pardòlulu tutti i transgressioni di a so liberu è micca disposti, è dà u regnu di u Celu.

40 ghjorni di ricurdà

U più seriu hè di leghje i precorsi memoriale per 40 ghjorni. U Signore hè particulari misericordia à quelli ànghjuli, per quale hè qualcunu per pricà per esse, vole dì chì a so vita ùn era micca ingannatu, è anu sappiutu a suscitaru è lasciate l'amore in u so core, almenu in un corpu.

Se pricure per i piccatori, Ddiu l'pirduna di i so peccati è liberà di u soffrenu. S'è avemu lettu u preghjunu per i ghjustu, ringhè aghjunghjite à Diu per l'esprimità di i nostri piccati in gratitenza.

In a preghjaria cumuna, pudete cunmuncate quelli chì ùn pudere micca pricà in a chiesa - si sò suicidi è e persone chì ùn credi in vita ùn sò micca unbaptisé. A preghiera di a casa hè chjamata una cellula (realizata d'accordu a regule), è l'anziani Optina palesanu per pricà per quessa per suicidiosi è incrèditi.

Memorii in u cimiteru

Quandu vene à u cimiteru, pudete leghje u preghjustu memoriale da 9 ghjorni. Hè chjamatu lithium, chì in u sensu litterale significa u crescente a prichera. Avete bisognu à chjudarà una candela, prege, pudete invitar un sacerdotu à u rangu di preghiera, avete bisognu di purificà nantu à a tomba, chjude è ricurdativi di u mortu.

L'Ortodoxia ùn accuglia micca i tradizione di manghjà, bevande, chì abbanduneghja un vetru di vodka è un pezzu di pane nantu à a tomba. Tutte e tradizione pagana, ùn deve micca esse purtatu. Inoltre, ùn mette in u tagliu nantu à u tavulu à u funerali per u mortu, ùn lascià micca, ancu seppendu a so vita hè prestu à tene l'alcool.

Memoria