Qualchì icona pricate per truvà un bon travagghiu?

Oghje, trà e persone di diversi prublemi, ci hè assai pruduttori, perchè truvà un travagliu adattatu ùn hè micca piacevule. Per fà cresce i vostri chancei di successu, pudete turnà à i putenzi più avanzati per aiutà. In questu casu, serà utile per sapè cumu icona per pricà per aiuto per truvà un postu di travagliu. Ci hè parechje sante chì aiutanu à questu spaziu, cusì avete bisognu di cumprà i so imagine per l'iconostasi di a vostra casa.

Qualchì icona pricate per truvà un bon travagghiu?

Ci hè parechji iconucci chì ponu aiutà à truvà un travagliu decentu.

L'imaghjini di u Triunfu Martire

Santa in a zitella ricivutu da Diu u rigalu di fà mila per i pirsuni in bisognu. I so orali sinceri ajutti un vastu numaru di persone evitenà parechji difficultzi. U martire Trifon riega à l'appiicazioni sinceri di e persone è i passa cù u Signore. Oghje, molti pò volte à ellu per truvà un postu adattatu per elli. Sapendu chì icona per pricà per truvà un travagliu, leghje davanti à l'imaghjini di Trifon, questu testu di preghiera:

"Oh, u martiri santu, u Cristu di Trifon, l'aiutu rapidu à tutti, à voi chì corre è resu davanti à a vostra sagarosa figura à u rapprisente ubbidente! Averaghju scunendu, è per u tempu, a supplicazione di noi, indignu di i vostri servitori, chì rispundanu u vostru santu memoria. Sò un servitore slavisu di Cristu, avete prumessu di voi prima chì abbandunò a vita di questu manghjà, prege per noi à u Signore è li dumandanu per questu rigalu: Se qualchissia in qualcunu necessità è duluri di u chjamà annantu a vostra nome santu, da esse mandatu da ogni ghjornu di un prìncipe hè u male. È cum'è se vulete guarì u Tsar di Roma da u diavulu in Roma, u turmentò cù tormentu, è hà salvatu da u più crucifissu di i so paroli tutti i ghjorni di a nostra panane, in particulari di u terribbili di l'ultimi, in u nostru sopfientu, imagine, chì a scuru di a vista di i dimònii malveti circondi è scantatu noi principià. Sì dite chì u helper è u corpu rapidu di i dimònii malvaghji, è à u Regnu di u Celu u capimacherà, oghje nantu à a faccia di i santi à u tronu di Diu, pricendu à u Signore, è chì ci cuncede à parte di l'èssere di l'alegria è di l'aligria, ma cun voi seremu onoratu per glurificà u Patre è u Figliolu è u Spiritu Santu Comforter per tuttu eternità. Amen ".

L'imaghjini di Spiridon di Trimifunt

S'è interessatu in quale di salvezza per pricà per truvà un bon travagliu, puderà trattà e vostre dumandesi à Spiridon, chì hà aiutatu i pezziunate durante a so vita. Oghje, molti parò persone lettanu pezzi davanti a so imaghjina per truvà un bonu travagliu, è l'omi di affari basta à u santu per piglià una parolla preziosa. Prima di l'imaghjini di Spiridon, leggiu sta preghiera:

"À a prelazione di San Spiridon!" Ovalendu à a misericòrdia di u Diu Amadoru, ùn ghjudice micca da a nostra iniquità, ma permettenu di travaglià cun noi deve a so misericòrdia. Ask us, servitori di Diu (nomi), in Cristu è u nostru Diu, avemu una vita tranquilla è serena, a salute di l'anima è u corpu. Entri à noi di tutti i prublemi di l'anima è di u corpu, da ogni languor e sagnante diabolicu. Ricurdamu à u tronu di l'Onniputente è pricate à u Signore, fate u pirdunu di i nostri peccati, a vita pròspera è pacífica, è cuncede l'abbassimentu di a speranza di l'eternità senza vanda è pacífica è belli in u futuru cunghjuntanu, ma permettenu a gloria è à u Patre è u Figliolu À u Spìritu Santu, avà è sempre è à l'età di l'età. Amen ".

L'imaghjini di Nicholas the Sinner

Fighjà quellu chì deve pricà per truvà un impiegamentu ùn devi esse ignoratu da stu santu, chì i crede si cunsideranu u so assistente principal. U santu aiutanu à tutti cridinu in una bona educazione, cumprendu truvà un locu adattatu à travaglià. Prima di l'icona di Nicolau u Salvadore, unu deve esse dichjarazione:

"Oh, All-santu Nicola, u più admirable di u Signore, u nostru intercessore calore, è in ogni locu in piacere, un helper rapidu! Aghjustassi aiutu è malu in a ghjente generale, prege à u Signore Ddiu per cuncèdite a remissione di tutti i mo peccati, assai di quali anu fattu piccatu da a mo ghjovacci in tuttu a mo vita, in patria, in una parolla, da u pensamentu è di tutti i mo sentiti; è à a fine di a mo ànima, aiuta u mortu, prege à u Signore Ddiu, tutti i criaturi di u Salvadore, per salvà da l'averebbe disprezzu, è u tormentu eternu: Sempre glorificà u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, è a vostra misericurdia intro duzzione, ora è sempre è sempre è sempre. Amen ".

L'imaghjini di Blessed Xenia di San Pietroburgo

U santu era cunnisciutu durante a so vita duru a so vita terre. A persone chì l 'avia indirizzata cù i so dumande ricivutu u chjucu in un corpu di tempu. Hè per questa chì Xenia di San Pietroburgo fù suprannuminatu "primi aiuti". Ci hè molta evidenza chì l'ore per questu santu aiutanu à a ricerca per u travagliu. A preghiera per Blessed Xenia of St. Petersburg sounds like this:

"O venerable matera Xenia! Sutta u sustegnu di l'Altìssimu, hà campatu, fughjutu è rinfriscatu da a Mamma di Diu, di fami è di sedimentu, friddu è calore, persecuzione è persecuzione, u rigalu di a vista è di l'admirazione di Diu, ricivutu in l'ombra di l'Onniputente. Avà a Santa Iglesia, cum'è un aranuminu culore, glorifica. Prestu in u locu di u to senu, in l'imaghjini di i vostri benedizione, cum'è s'ellu ci hè vinu cun noi, urganizamu: Aghjunghjite i nostri petiti è i purtemu à u tronu di u Patre fratellu di u celu, cum'è di cura di ellu. Pigliate a salvezza eterna chì vene nantu à voi, per i nostri boni scritti è aiuta a nostra benedizzione generosa, di tutti i distressioni è di l'duluri, liberazione. Fate i vostri preghje nantu à u nostru Salvadore cum'è misericurdie per noi, indignu è peccatimo. Aiuttu, a bona benedizzioni di a mamma Xenia, babies cù a luce di u saggiu battiziu di l'illuminazione è cù u segnu di u regnu di l'impiccati di u Spiritu Santu, i zitelli è l'adulescenti di a fede, l'honesty, u teme di Diu è l'successu à insignà à dalli; curazione malata è malva, l'affari di famiglia è l'armunia sò vinuti; quelli chì aduranu i frutti di bona furtuna è di i guardiani di a fasa, i pastori in a furtizza di u Spìritu Santu affirmanu, u populu è u nostru paese in paci è priservatu, di u sacramentu di i Misteri Santu chì anu privati ​​in l'ora di a morte di i Misteri Santu. Sò a nostra speranza è a speranza, a sènia ràpida è liberazione, vi dugnu ringraziatu à voi è rallemu u Patre, u Figliolu è u Spìritu Santu per sempre è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Immagine di a Matrona bassa di Mosca

Questu santu in u populu hè chjamatu Matrona Matrona, perchè ancu duranti a so persona di a ghjente cache cù i so prublemi, è ùn refuse nisunu. Grazie à cunsiglii valurosi, i persone puderanu trovu a so vera vocazione prufessiunale. Oghje un gran numaru di ghjente volte à stu santu per truvà un travagliu assai pagatu. Ci hè per questu scopu una preghiera speziale:

"Sventu Mamma Matrona, aiutanu à i to servitori sante u pricà à u servitore di Diu (nome) per truvà un travagliu chì hè piacevule per a salvezza è u crescitu spirituali, per esse ricchienti in Diu è per ùn perderà a vostra alma in u vanu è sinful mundiale. Aiutu per truvà un patronu misericurdente chì ùn pisà micca à i cumandamenti di Diu è ùn forza micca quelli chì travaglià sottu à a so direzzione per travaglià i domenichi è i vacanze sante. Sì, u Signore Diu pruteghja u servitore di Diu (nome) in u locu di i so travagli di tuttu u male è a tentazione, perchè stu travagliu sarà salvamentu per ellu, a Chiesa è a Patria per bona, i genitori di gioia. Amen ".