Eva Longoria ùn vole micca avè i so figlioli

Una settimana fa, Eva Longoria annuncia u so imminenti unioni cù l'affari di l'affari Jose Antonio Baston, mentri l'attrìghjina ùn deve di nascita à i so figlioli amati è diventà una mamma.

A felicità di a maternità

Cumunicà cù rapprisintanti, Longoria hà cunfissatu chì ùn avissi micca spirimintassi a bisognu di un zitellu. A so vita hè chinu è chinu senza zitelli. Ella rispetta a decisione di e donne chì, per a famiglia di u babbu aspittatu, sò pronti per ogni sacrificiu, ma cumuni i so vede.

L'estrema di "Desperate Housewives" hè cuntentu chì Baston ha tres figlioli è ùn ùn ùn dumanda à u so erede. Eva hà bella spassi u tempu cù i figlioli d'altri abbitanti, è ùn li facenu di fà una mamma.

Dopu avè brugatu cù i zitelli, l'attrice di 40 anni d'età pò viaghjà per u so gustu è fà ciò ch'ella vole.

Leghje ancu

I Conjectures

L'opinioni di l'ammiratori di a bellezza eranu divisi. Parechji anu decisu chì Longoria ùn pò micca micca zitelli. In ogni casu, a maiò crèmanu chì Eva è Ghjuvenu ancora avianu tutte ciò chì avanti. Dopu un pocu tempu, l'attrìghjera cambiassi a so mente è u so ziteddu cumuni saranu quella "cherija nantu à a torta", è chì hà dettu.