Angelina Jolie hè accusata di crueltà cù i zitelli

L'entrevista cuminu di Angelina Jolie per u glossa di Vanity Fair hè a causa di u scandalu chì prumessa in forza. In più di parlà di u so divorziu di Brad Pitt, l'attrìna cuntò di metudi inhumani di cuncettori selezziunati per un rolu in a so film "Prima sò uccisi u mo babbu: Memòri di a figliola di Cambogia" trà Nesca cambogiana.

Casting castità

Ricertamenti, Angelina Jolie ùn hè micca sola d'attrice, ma ancu un direttore talentu è un pruduttore riescitatu. Quist'annu, u lumicà anu vistu u so travagliu novu - una storia dramàtica autubiugrafica di l'atruità di u Khmer Rouge "Prima sò uccisi u mo babbu: ricordi di a figliola di Cambogia", à quale hè orgogliosa è dispunibuli nantu à l'affare di u travagliu nantu à una film cù a stampa.

Angelina Jolie in Cambogia

In una cunversione cù u ghjurnalista, l'edizione Vanity Fair, Jolie hà scrittu a ricerca per una attore prufessionale per u rolu di u prughjettu di a pintura in a so zitiddina, chì era circava in Cambogia trà e zitelli di l'orfanaghji è di l'uttoghi di slum.

Prima chì i cuncettorii di soldi si metteciliu, dopu chì Angelina li dumandò à ste steal and flee. Allora ella imagineghja à piglià un latru è dumandendu per quessa chì avia bisognu di soldi.

In u risultatu, u rolu hè stata vittatu da Sareum Srei Moh, chì era u più duru à parte cun efectiu, dicendu chì u so avianu avianu mutu, è ùn anu micca avutu i mezi di scorri.

Sareem Srey Mosh è Angelina Jolie
Leghje ancu

U disturbazione publica

Tali metudi di ottene di i figlioli in derroche è i emozioni avianu bisognu di l'angered Internet users. Molti cunsidareghjani l'attu di Joly cruel e cruel, accusendu di torturà i zitelli, chjamendu l'attrice "un monastru culturale è turistu è pro-imperialista".

Filmatu da a film "Prima adupratu u mo babbu: ricordi di a figliola di Cambogia"