Ieri in cani

Ci hè un friddu in i cani? Certu! Un cane hè quant'è un essaru viventi com'è esse umanu, è hè sottumette à una varietà di malatie, chì sò i più cumuni.

I sintimi di friddi in i cani

I sintumuti sò assai simili à l'umani, sè se fate un patronu carente, ùn ne fa scorci:

Cum'è una persona, a vostra mascu cù quattru zicchini pò piglià un virus da un altru cane, aghjunghje un friddu da un scrive, frigge. Per prevalezzione di e malatie di staggione, fate una manta in a casetta, se possu, cunducta calefría. Equilibbe a dieta per dà quantità di molti micronutrienti cum'è pudete. In a suluzione, pudete aghjunghje infuzzioni di Echinacea, u ginseng - hè l'immunostimulanti naturali.

In u clima hugne, reduci u tempu di caminavanu à u minimu, dopu un caminu cusì assecenu l'animali. Pudete mette una petite in tartini cale.

Cumu cura a un cane per un friddu?

  1. Piglia ridate di i fatturi chì cuntribuiscenu à a malatia. Se chistu hè un scrusciu - riunioni u lettu o fieru l'accintu. S'ellu hè friddu, calune u locu di u ghjallu.
  2. Se a temperatura hè alta, pudete darete una tableta di paracetamol à u ritmu di 1 pezzu per un grande animali, a mità per una media è una quartetta per una statura di età è di l'animali.
  3. Per u trattamentu di i friddi in i cani, piglia a cura di a nutritiona bona di a robba. Scacciate l'alimenti secchi, dà vitamini. L'alimentazione duverà esse caliu (ma micca caldu) è altu caluri.
  4. A medicina per i friddi è a tezza per i cani pò esse funu infusione d'erbe, cum'è a radicaria di u licorice, fiori di mamma è madrastra, u pranzu. In parechji ugnunu, mischjianu tutti l'arbe è 2 cullizzioni di colti cun un vetru di acqua, dà u tempu di ripruduce è pochè l'animali nantu à una cucchiata trè volte à u ghjornu.

Tuttavia, hè megliu sapè cumu tratà un cane per un friddu, di sicuru, un veterinariu. Se ùn avete micca ancu spirimendu un friddu in animali, ùn hè micca impurtentatu in l'urimicu, perchè a malatìa di l'omu è u cane - hè una materia differenti.