Signori d'avvelenamentu in cani

Inghjulinu sèntinu in cani, accumpagnati da certi signali - un fenomenu cumuni. A pet can be poisoned by chemicals poisonous or poor quality products.

I sintomi di avvilinassi è primi aiuti

I primi signali di ogni tipu d'avvilincazione in cani: l'animali perde u so gattivu, si move pocu. Dopu à questu, ci hè debilitatu generale, vucanti freti, prufunnu diarrea , letargia o movimenti caòtici, un odore sfavore da a bocca.

Prima di l'arrivu di un duttore, i primi aiuti anu da esse furnitu à u cane per avvilanamentu agutu:

Per neutralizà l'avvilanamentu, avete bisognu di bè di bè, diuriti.

I sintomi iniziali dopu avvilinà cun un velu putenti, per esempiu, isoniàcidu, in i cani sò prisentanu à trè ori. Quandu un ghjacaru è venutatu cun componi pisanti, cum'è l'arsenicumu, u velu à i rati à i sintomi generali hè aghjuntu:

Quandu un animali hè avvilatu cù un antidoto putenti, un antidotu hè intrutu. Questu pò esse fattu quandu u pruprietariu hè sicuru chì u ghjacaru hà poisonatu da stu velu, per esempiu:

A cura urgente deve esse fattu da manera ràpida è decisiva. In questa situazione, ogni minutiu hè preziosa per priservà a vita di l'animali. U trattamentu supplementu duverà esse realizatu da u duttore.

Comu una misura preventiva, avete bisognu di insignà u vostru petu per ùn piglià micca e manciari di i straneri, è ùn ùn cogli micca nantu à a strada.