Cumu lascià u cane?

U cani utilizate a so voce per esse spiegà diverse emozioni: eccitazione, irritazione, gioia. Cù una voce avvenanu di u periculu è dichjaremu ancu e so bisogni, tuttu questu hè intruduttu in elli da a natura. Spessu, l 'abbaghjadinu cuntinuu hè irritanti abbastanza, è vi intricciatevi di qualchi modi di calmà i cani.

Comu a calmari un cani emozanti?

A meni, tratteni di calmà a nostra mascota, avemu, à cuntrariu, furmà nantu à u latru. Partendu à chiancià à u cane, ancu più pruvucallu. À questu puntu, bisognu di mantene un estrettu è pruvate d'ignuralli a so strachissa. Parechje, per appruntà u cane, dà un trattatu , uttene un effetti immediata. Ma ùn pudete fà micca cusì, perchè só incuragisce à a petite per esse più attivu.

Ferru u cane. Sì dite una petite à u cumandimu "voce", da quì avete aduprà a furmazione à u cumandimu "silenziu". Cusì, gradualmentu, passu à passu, pudete ottene un successu considerable in furmazione di l'animali per a calmallu.

Per calviri u cane nantu à a strada, hà bisognu di scopre a raghjoni chì u to ghjacceraghju scorcia. Spessu un animali fai questu per prutege u so territoriu. Forsi u ghjinuu si pò esse risicienti à avè strangenti o purtate da i zitelli chì ghjucanu à u patiu, è ancu più spessu altre cani o animali. Un altru raggiuni per u latru continuu pò esse un malignu di u cani.

Comu a calmà u cane à a notte, quandu hè impussibile di dorme, è i vicini sò inquesti di stu cumpurtamentu di l'animali? Dopu, per principià, stabiliscenu a causa di l'ansietà. Pò esse famu, maladie, i lampi di i luci fora di a finestra, u sonu ripute da a strada. Per eliminar l'ultimi motivi, hè abbastanza per strette i cortini o appizzate a finestra.

Pudete ancu applicà l' agenti di calmà per i cani , per esempiu, essenzi fiori, chì sò aghjuntu di gota per a manciari o di vinu, o à u cane in bocca

.