Caratteru di caghjunamentu in a Carru

Trà tutti i posti chì a Great Quaresma hè cunsiderata u più stretta è impurtante. Durante u viaghju, l'alcohol ùn hè micca permessu, è ùn pudete micca fumà. Fast food in a Quaresma, ùn devi micca di carne, pesce, latti è ova, pasticcini, documenti, maisonette - tuttu questu hè sclusivu. Duranti u viaghju, ricette per i prudutti di a lentilla sò i prudutti di l'urighjini vegetali. Pudete aduprà prudutti such as cauliflower, patate . Inoltre riceci, ligumi, brunetta, pumpkin, zucchini, funghi, fagioli. Quand'elli ghjorni sò apprufittati un'antra simprici pugnale - una varietà di acelli, crackers, nocci, u pane negru, i cogni cottu nantu à l'acqua. In vacanze, pudete aduprà pezzi festivi, primi pisci.

Regoli Nutrition

U più strettu hè a prima è l'ùltima semana. U primu ghjornu, ghjè accettatu di manghja di frummentu cù u zuccheru è u meli. E in Net Monday, avete bisognu di fami.

U luni, u mumentu, u venneri hè osservatu a siccà. Cumplicatu di l'usu di l'acqua, pani, frutti, ligumi, cumpoti. U marti è ghjovi avete bisognu à manghjà platti cali, senza l'oliu chì aghjunghje. È u sabatu è u ghjornu da manghjà i manciari, spertu cù l'oli vegetale.

Parechje persone cunfundanu i pratiche magali cù a cucina vegetariana. Un vegetariano rigulari ùn pò cunsumà oliu, latte , furmagliu, ova, ma ùn mancianu manghja. In a Carità, per contrari, ùn pò micca manghjà ova è prudutti lami, ma hè permessu di cunsumà pesce è di frutti di mare nantu à certi ghjorni.

Qualchissia crede chì manghjà in i ghjorni in viaghju hè senza esse inutilmente è senza gustu. Ma oghje i ricetti maghjani sò assai diversi chì suprananu u gustu di l'alimentu ordinariu.

Ci hè una grande varietà di ricetti per a tavula. Ùn sò micca cusì difficiuli di preparalli è spessu si usanu in forma prima. Cumu hè statu dichiatu à nantu à u luni, u mercatu è u vennari. Questu hè una grandi vunciu, cum'è queste ghjornu ùn anu micca devenu nantu à a stufa, chì hà da salvà u tempu è u sforzu.

In i tempi antichi, per i zitelli, u regulu hè stituitu: per sdegnà solu in a prima è l'ùltima settima di u viaghju. Ma in u nostru sèculu, i genitori raramente fessinu i zitelli cù pratiche magre, perchè credi chì u viaghju hè una scelta persoonale è e credenze chì i zitelli ùn sò micca in inherente.

Carattesci in alimentazione di Natale

U Natale di Natale, chiamatu ancu Filippov, principia è finisce annu in u stessu tempu. Da u 28 di nuvembre à u 6 di jinnaru di Natale.

Com'è a Lent, u Natale Natale ùn hè micca cusì strettu in l'astinenza di l'alimentariu. Ma ancu questu l'ughjettu di prudutti d'urighjini animali hè pruibitu. In certi ghjorni, i mostri sò pruibbuti à manghjà oli di pisci è vegetale.

À u principiu di u viaghju, a qualità di a nostra alimentazione cambia dramaticamente. Tandu ùn hè micca cusì altamente caloria è digerita più veloce. Hè per quessa chì ùn hè micca cusì faciule da trasfurmà da pratiche pianu à più simplice, magre. A cosa più durata hè se u rapidu hè osservatu per a prima volta. A vigiglia di Natale, a ghjente apre studià una lezzione impurtante - manciaria à masticà. Cù questu trattamentu cu curaziu chimicu, un misteru impurtante hè revelatu: masticari 32 volte una persona pò principià a sentir sacià più veloce. Cusì, a muzzica di mastiche, è u cervelet count the number of movements. À u centru di u cori vini un signalu chì parla di saturazione. Ci hè chì, invece di duie pranzi di prugne, hè manghjatu. Cusì, u stomacu ùn hè micca struitu, è a so dimensione hè normalizzata.

Ci hè quì situazione chì i ghjorni persunali accunsenu cù u Natale di Natale. In questu casu, hè megliu per posponà a celebrazione per ghjorni dopu à a fine di u rapidu. Se ùn ci hè nisuna pussibulità, in seguitu nantu à a tavuletta sò prudutti prudutti.