L'attore Steven Young hà secretatu cù Joanna Park

L'atturatu americanu Stephen Young, cunnisciutu da i forescienti per u rolu di Glenn in a serie "Walking Dead", u passatu u passatu ghjucatu una festa in u Los Angeles. Mentre i so culleghi nantu à u settore sò filmati, l'attore di 38 anni hà pausatu in u scopu di travagliu è hà pigliatu a so vita persunale. U sceltu era u fotografu Joana Park.

A festa di a celebrazione hè stata a casa di l'attore in un cercanu cerculu di amici. Doppu a notte hè cunnisciutu solu à i steddi è a sutturale Stephen, chì ùn puderanu micca ammucciate a felicità è cumunu cù i so abbonati in Instagram.

Aieri, celebramos a festa di l'amore trà i dui, cù l'amici è a famiglia. A cerimonia era bella è speciale! A settimana di preparazione era stupente, avemu avutu un grandu tempu, era grande!

I ospiti, frà i quali eranu Andrew Lincoln, Chandler Riggs, Wayne Callis, Allan Masterson, Melissa McBride, Emma Bell, ùn skimpè nantu à e parolle d'aligria è felicità in Instagram:

Tanta amore è gioia in un spaziu. Amu, Joe è Stephen.
U megliu findi. I love you, dudes!
Incredible and loving couple!
Leghje ancu

E vistiti di vestiti di novu

A matrimoniu era vicinu à una settimana, sicondu l'attore cercanu. Stephen hà decisu chì a celebrazione deve avè un accentu coreanu, dunque rinunziò u tradimentu classicu è preferiscia u celu blu biancu. A sposa elogia l'stile europea è vistutu in un bustier biuginnitu cù un lignu purpurinu.