Serena Williams opponi à tariffi sfarenti in sport per i femine è l'omi

L'ultimu ghjornu di lugliu, i Stati Uniti marca u ghjornu di Equal Pay per u Béatrice Bianchina, assai attiviali attivi è attori esprimianu a so vede nantu à e so pagine in e rete soziale, è nutendu l'impurtanza di l'uggerezza di u genulu è u pagu decentu independentamente di u genere. Serena Williams hà juncìu à l'attivisti, dannu una entrevista per u ghjurnalista di a fortuna di tabloide è scriviendu un furmulariu. In l'articulu, hà cunnuzata a pratica di sottumettetai di tariffu à i sportivi neri, saliendu chì e zitelli sò u più prutettu senza avà.

U tarifu di una sportista negra hè sottumette di 37 per centu, in rispettu à u pagamentu d'un omu. Eccu una figura colosale, imagine, per ogni dòveru ricevutu da un omu, una picciotta guadagnava sulu 63 centesimi. Fighjure in u nostru paese cun discriminazione è u sexismu hè difficiule, hè più faciule è più realistichi per sbattie i registri sporti è diventà u patrone di u Grand Slam.

Serena Williams - 38 triplici di u Grand Slam, vinni ripetitu di i campiuni è pussibilità di u regnu prufessiunale pè e donne in quantità di premiu rèndenu ricivutu, hà successu in sportu, affari è attivamente intruduciutu in carità in u duminiu di l'educazione. L'atleta crede chì u so drittu hè di cumbattimentu di l'injustice di giovani è dapoi i donne nuvole in u so dirittu di travaglià è di un patch decente.

In l'addezia, ognunu hà cunsideratu chì hè necessariu di mostrarà "u mo locu", dìssenu chì era una donna, chì era neru, chì u sport ùn era micca per mè. Eppo luttava per u me sònniu è difende u dirittu per esse realizatu cum'è una donna è un atleta. Tutti i centesimi chì aghju ricivutu ha statu travagliu forti, perchè urgei à tutti i figlioli neri per ùn esse teme di cummattiri l'injustice. Be fearless, ogni volta per prutezzione di i vostri diritti, prutegge e prutege i diritti d 'altre femine è donne. Avemu devolvi u vostru earned 37 centesimi!
Serena aperta una scola in Sudafrica
Leghje ancu

Serena Williams ùn hè nisuna manera a primissima fama di voce u prublema di a discriminazione di u genere in a distribuzione di tariffi, publicamente mencionata da Jennifer Lawrence, Mila Kunis, Emilia Clark e assai altre attrici. A diferenza in tariffu per omi è donne hè enormosa è pò ghjugna à parechji miliuna di dati.