Quiste Sebaceous Glens

Quiste seconde glàndula hè un tumore benignu subcutanicu. A causa di l'apparizione di u cyst hè l'oclusioni di u catene di a glàndula sebacies, chì u risultatu da quale u sicretu secre hè accumulatu in u pilu di l'epiderme, invece di sorte. Ateromi sò più spessu formate in i persone cun un tipu di pelle grassa, in i donne è l'omi.

Questa educazione ùn ponu micca una minaccia di salutazione, salvu quandu a inflamazioni o u crescente activu accumenza, ma pò purtà à insatisfaczione cun l'apparenza, sopratuttu se u quisti di glàndula sebacies aparicenu nantu à a faccia.

Trattamentu di u cyst di sebacies

Specialists-dermatologi è cosmetologi sò unanimi: a riduzione di u quista sebacies hè l'unica manera di trattamentu. U fattu hè chì dapoi a so struttura chì u quistu ùn pò micca disolvià, è se un avicanu passa, in u casu di a so infiltrazzioni in u tessulu sottucutanu, un szabbi pò esse di sviluppà è, cum'è una complicazione, sepsis .

I mètge mudlanghi di a rimetta di l'atheru sò seguri, effittiva è micca assuciati cù cumplicazioni postunatorii. A scelta di u metudu dipenda da a dimensione, a cundizione è a situazione di u cyst. L'opere delle possenze sete sianu possibili:

  1. Cirurgiciamenti, usando un bisturi, com'è regula, l'atheromi enormi sò sfracellati. A intervenzione operativi hè sottu l'anesthesia lucali, è se ne necessariu, i suturi estetichi sò aplicati.
  2. A rinunzzione laser si devenu aduprà cù un cistuminu pocu è senza signali d'inflammazioni. Dopu à a manipulazione nantu à a pelle ùn ci hè micca cicculata, perchè stu mètudu hè stupidu per esse eliminazione di l' atheroma nantu à a faccia.
  3. Influenza per mezu di l'onda di radiu, figurativamente parlante "evaporazione" di un atheroma. A tecnulugia di l'onda di radiu hè sempri cunsigliata per i so cuncetti per specialisti, postu chì u metuu devene una repercussione in un spaziu spaziu, è dopu a rimettiera ùn hè micca bisognu di impone customeci o ciaffi di puliri.

Per impediscenu a furmazione di i cicisti di glàndula sebacies, ci vole à seguità rigulari e règule di salvagerie è di riduce u cunsumu d'alimenti fatali.