Sore in lingua

Un cattivu sore in a lingua pò esse un sintumu di etere malatie gravi com'è u cancer, a tuberculosi è a sifili. Questu, per suprattuttu, succèru raramenti, ma ancu s'ellu hè turmentatu da suspetta, hè megliu vede un medico. E ancu più spessu a lingua hè lesciata com'è u risultatu di l'influenzi fisichi è chimichi, hè megliu esse vigilante in questi cusì.

Possibili cagiunati d 'un dulore in lingua

Qualchì inflammazione di a mucosa orali hè chjamata stomatitis. Cumu tratta una malatia in una lingua dependa da u so urìgine. A causa più cumuna di a so aspettu hè a ferita per u mumentu, o impattu esterni - un colpu à a faccia, una corne termale è l'altru. In questu casu, u danu hà da guariscenza più veloce. In un o dui ghjorni da a sira, ùn sarà micca rastru. Peor is the case if a ferita hè infautu. Questa pò causà suppurazione è esige un trattamentu especial. Fate una attenzioni medica se u fiatu ingiunate assai malati è ùn dura micca 3 giorni. Eccu i fatturi chì ponu pruvucà a so aspettu:

Chì pudete fà nantu à mè stessu?

Sì avè un corpu biancu in a lingua, chì doleri è duluri, probabbilmente a causa hè suppurazione. Pudete copre cù l'aiutu di rimedii folki - per lavà cun solu di sal d'acqua è infuzione di camomile. Ùn hè cunsigliatu di utilizà prudutti d'alkohol, è per cauterizar l'abscissu. Cusì, hè pussibule per ferurà a mucosa ancu più profonda è infiernate si sparghji in i zoni vicini.

U ferite biancu sottu à a lingua hè bisognu di trattamentu in l'uspidale, si ùn avete micca malattimentu. L'assenza di u dolore hè a più spessu manifestata in u cungru di a lingua o cyst.

A sore in a lingua di u partitu spessu pareva un risultatu di una muzzica permanente. Questa succèda cù denture indipenamente selezionata, dentione curvatu, o l'abitudine di cagiunà rápidamente, manghjendu nantu a strada. A situazione pò esse stallata, à l'ora di riviseghjà a dieta è l'abitudini alimentari. Dà aghjustate i salotti duro è tè troppu calellu, masticanu lentamente, o utilice e manciari processati - patati macinati, zuppi, pate. Pudete ancu malatisfà a lingua cù una crosta!