Chì per lavà a bocca è cù stomatitis?

Inflammazione di a mucosa di a cavità orali - stomatitis - hè quandu infettate cù bacteria, fungi di levadine è u virus l'herpesi. Se u trattamentu falla, a forma aguda di a malatia si face chronicu. In questu questu, hè impurtante per intervene a terapia apprupta à a forma di infezzjoni. In più di l'antibacterial, antivirus è antimicotiche, acclusi di a cavità orali cù un antisepicu hè mandatu. Pigliate ciò chì per lavà a bocca cun stomatitis.

Sò per lavà o gargare una cavità orali à una stomatitis?

Composiò per ubligatorium cù stomatitis sò assai. Alcune di e ricette hè statu sviluppatu da a medicina famigliali, altri sò offerte da farmaceutica. Avemu nutatu i più populari è efficace di i medii antisepichi:

  1. L'infuzzione spirituosa o di l'acqua di l'arburate di calendula, a cortezza di carni , sagnante, chamomile o San Giovanni hè fatta da u calculu di una cullizzioni di fitochilemi per 1 vetru di liquidu (acqua, vodka). A multiplicità di applicazione di u rimediale - almenu 6 volte di ghjornu.
  2. Chlorophyllipt hè una tintura alcoòlica di foglie d'eucalyptus. Per lavà, a cullizzioni di u rimedellu hè dilujatu in 300 ml d'acqua. Chlorophyllipt pò esse usatu in u trattamentu di i zitelli.
  3. Anilina (in preferenza una solu suluzione di methylene) sò usati in acellu di a bocca dopu ogni manghjà.
  4. Miramistin, Chlorhexidine sò usati per l'acellu di ucechjaru è per a regola (scannava) di i spazi inflamati.

Sò per lavorà una bocca per una stomatitis forte?

In casi rari, a inflamazioni in a bocca hè cusì forte chì u sughjettu stalla di manghjà. In i formule severi di stomatitis, sò rifurmi i seguenti rimedii:

  1. Stomatidin, Geksoral - Formulazioni antibatterichi è antisépichi sò aplicati in forma di sfida.
  2. Iodine - solu iodure hè un desinfettante excelente, chì mostra l'attività contru i battè, fungi è virus.

Pudiscenu a me vucca cun stomatitis permanganate di potassu?

A risposta à a quistione hè positiva, hè impurtante solu chì a solu suluzione hà un tinte rosatu chjaru, altri pudete piglià una cremosa di tessuti mucosa.