Strettu dopu à partitu - chì fà?

Un gran numaru di ghjovani oghje immediatamenti dopu l'apparizione di u zitellu chì hà avutu incapacitate à indipindente à u bagnu. Sta situazione pò esse assuciata à i cambiamenti hormonal, alterazione di a mutilità intestinali, debilitazioni è anch'ella stretchjata di i musculi addominali è altre cause.

Naturlament, l'incapacità di disperse da l'excrementa causa a disconforta di a donna, chì ùn li permettenu micca di cura di u zitellu è restu riposu, chì hè assai impurtante in u periodu di recuperazione. In questu articulu, avete da piglià ciò chì fà, se, dopu à dà nascita, vi patevà di stimpia severu, è cumu aiuta à u vostru corpu à gestisce i so bisogni in modu naturali.

Cumu libri di stinimentu quandu u nostru?

Prima di tuttu, per trattà u resturazioni dopu à partitu, avete bisognu di aghjurnà a vostra dieta è fà cambiassi parechji. Allora, una ghjovana mamma hà da manghjà manate, u scherzu o panu biancu, è ancu preparanu parechji platti da frutti è vegetali freschi.

In particulare, zucca, bruni, zucchini, farina, calabacina, lettuce foglia, manzanas, albercelli è meloni ponu aiutà à defecate. I prodotti chì rallighjanu a peristaltasi intestinali, per esempiu, u pane biancu, a sêmola, u rossu è i legumi, u cuntrariu, devenu esse temporale di a dieta.

Inoltre, per facilià a cundizione di una ghjovana mamma, pudete piglià medicine, cum'è Dufalac, Forlax o Fortrans. Prima di utilizà ogni cume di sti medicini sò sempre cunsultate cù u vostru duttore.

A menudo, e donne noteu l'alta efficienza di i rimedii folklori, in particulare:

  1. Cuntene u zitellu naturali di patate in parechje parte cù l'acqua piacè è bè da u liquidu 100 ml prima di pranzi 3-4 volte à ghjornu.
  2. Pigliate 2 cullenade di frutti freschi di frutti è foglie un vetro di latti quannu. Pussianu stu mediastru per enfilammi à una temperatura acceptable è pigliate 15 ml cada 3-4 ore.
  3. In proporzioni ugguali, combina i frutti riunate di cumin, finocchie è anis. Pour this mixture with water boiling, piglià in cuntazione a rapportu: 1 cullenade per 100 ml di liquidu, lasciate da circa 20 minuti, poi pozzu è pozzu bevi 100 miliu ogni volta prima di pranzi per quasi media ora.

Infine, ùn vi scurdate di e misura di urgenza per a liberazione di u intestinu, cum'è suppositori di glicerina o enemas. Pudete aduprà micca quandu, quandu nisun altru mètudu aiutanu, è micca più spessu ch'è una volta ghjornu, perchè in a maiò parte di questi, sti mètgei pruvucarà l'addiction seriu. Inoltre, l'enemåni tradiziunali tradiziunali pò esse rimpiazzati per un mudernu mudernu - microclasts di Mikrolaghji.