Chiesa di l'Apostolu Philip


A Chiesa di l'Apostolu Philip, chì pridicò nantu à a penisula àrabba in u 1u seculu, hè un tempiu russu in l' UAE , pertenece à u Patriarcaticu di Moscou di a Chiesa Ortodoxa Russa. Hè suluzione bonu fora, è intornu si pò vedà una pintura eleganti è un icostasi unifouvé u sole. Eccu, un ambienti spéciale di acchiappamentu, gioia è reverenza, chì hè difficiuli di trasmette in parolle, unu tocca à vede tutte ssa magnificenza cù i vostri ochji.

Storia di u tempiu

L'idea di edificà un templu in questu locu hè natu per a prima volta in l'aprili di u 2004, durante a visita di a delegazione di a Chiesa ortodoxa russa. Doppu esse 3 anni, u Cumuni Sheikh Sultan bin Mohammed Al Qasimi attribuita un inturnianza di terra di 2 ettari per a custruzzione di un tempiu è un centru culturale è educatu per a parochja Ortodoxa. A fini di aprili u prughjettu di l'architettu Yuri Vasilievich Kirs hè statu apruvatu è u 9 settembre 2007, a prima petra hè stata fatta in a fundazione di a chiesa di San Filippu l'Apostolu in Sharjah . A custruzione di a chjesa era sacrifizata da i futori fugliati è i residenti lucali. In ghjugnu à aostu di u 2011, i cruci girari sò stallati nantu à e cupola di a chiesa nova, è in l'iconostasi hè stata rializata è installata bè. 13 d'aostu 2013, l'apertura ufficiale è u primu sirone di serviziu in a chiesa di l'Apostolu Philip in Sharjah hà fattu u locu.

Chì cosi interessanti ponu vede in u tèmpiu?

Fora, u tempiu di l'Apostolu Philip ferma assai festiu è si mette in perfetta à l'architettura circundante di a cità. Delicate pareti di crema è bassi cieli blu cù cruciezze dolci è astresità decoratori cridanu l'attenzione da a simplicità è l'eleganza.

Una volta intra a chjesa, vi vede un iconostasi di u doru da una tacca indiana rara, ancu diseñata da u stessu architettu. Icons per ellu sò scritti da i pittori illustri famosi - Dmitry è Galina Larionov. Circundenti ci sò iuliani in piani è muru in i casali (tutti sò ancu dentitu).

A chandelier chjesa principale - bonu - hè un octimu chjusu, chì richiamò l'antichi tradizzioni bizantini in a fabricazione di lampi di tempiu. Eranu fattu boni in Mosca in a fabbrica di LLC "Kavida-Master", è muntatu quì à postu sottu à a cupola di tempula principalu.

Eventi in a Chiesa di l'Apostolu Philip in Sharjah

In più di i servizii di a chjesa, a chjesa di l'Apostolu Philip accolta l'attività culturale è educazione, cumpresa un arbre di Natale per i zitelli.

Ci hè un centru culturale è pedagogu à a chjesa, è ci hè una scola di u dumiciliu per i zitelli di parechji età è anche adulte, induve i studienti sò insegnati a Lege di Diu, Russu (per e famigghi mistressi è i zitelli chì ùn anu micca l'oppurtunità di studià regularmente), a cresia cusì è u brodintu artisticu. In u centru di u centru hè una esibizioni permanente di e dipinti chì cuntenenu di u patrimoniu culturale di l'Ortodoxia in a regione di u Golfu persicu. Allora, in a galería in u primu pianu pudete vedere l'esposizione di i pratichi evangelici è acquistà cù e vacanze Ortodoxu - da a Natività di Cristu à a Santissima Trinità, è in u sicondu - per amparà da e parolle religiosi circa qualchi marcanti di a storia di Russia.

Cumu ghjunghje?

A ghjesgia ortodoxa russa si trova in u distrettu Al Yarmuk di a cità di Sharjah in u UAE. Per visite a chiesa di l'Apostolu Philip in Sharjah, vai quì per taxi o bus cù un gruppu d'scursioni è una guida.