Cascata di Svigavyfoss


Sè sicuru, assai di noi sapemu u nome "cascata negra" o Swatrifoss. Hè assuciatu à una di e maravigghiali natura chì struisce l'imaginazione è sò veramente unicu. Quelli chì ùn anu micca cunnisciutu di a locu di stu ogghjettu incredibile, si pregrenza: in quale paisanu hè a cascata Svartifoss? Questa hè Islanda , chì hè assai ricca in attraversi naturali.

Cascata Svartofoss - description

A cascata di Svartifoss in Islanda hè situata in u territoriu di u Parcu Naziunali Skaftafetl. U so nomu, chì significheghja "fossa scura", a cascata ùn era senza ragiuni. A ragiunà di sta alcuna era culore di u basaltu, chì hè stata risultatu di l'attività vulcanica. Più un longu periudu di tempu, una cristalizazione lenta di a lava si succorsu. U trasfurmatu naturale hà cuntribuitu à u fattu chì e culleghje hà acquistatu a forma corregeci levè. L'acqua, chì cascanu nantu à i so fonti, pruduce una tremenda impressione. Malgradu u fattu chì a cascata ùn hè micca alta (circa 20 m), questu quadru dà una vista veramente espectacular.

A cascata di Svartifoss à a cima hè un capu di acqua particularmente forte. Questu hà cuntribuitu à u fattu chì i cungus basaltus acquistate una forma puntata.

In a vicinanza immediata di a cascata di Svartifoss, ci hè a laguna di ghiaccio di Yokulsaurloun . Hè urdinata ancu à i posti di u Parcu Naziunali Skaftafetl . Ci hè stata una laguna per via di u funnu di u glacier Vatnajokudl , chì cuntribuia à a furmazione di u canyon, chì più tardu divintò u lavu di Eyulsaurloun. Hè a prufundità più larga in Islanda, chì hè di circa 200 m. U laghetti glaciali hè una vista incredibile. In l'acqua ghiacciae di ghiaccio, u fiori di u celu di colori bianchi o nuvole-culori spugliati lentamente. Gorge hè in u puntu più bassu di u paese. Questu cuntribuisci à u fattu chì durante i marei chì si sò in u staggiu caldu, a laguna ricevi u mari. Hè per quessa, hè abitata da rapprisentanti di a fauna marina: l'aringa è u salmone, è ancu questu ricchezzi di precintani marini.

Una volta intratu in u Parcu Naziunale Skaftafetl, i turisti anu una opportunità unica per vede tanti sti attraziati: a cascata è a laguna.

A cascata di Svartifoss com fontana d'inspirazione

I coloni basaltichi, chì anu una forma geomètrica curretta, anu sirvutu com a fonte d'inspirazione per a creazione di certi mestieri d'architetti. Allora, a cascata hà incuraghjenu architecte per utilizà certi motivi in ​​a custruzzione di a Chiesa di Halligrimour è u Teatro Nazionale. Se vi vede à queste edifizii, puderete truvà assai in cumuni cù a cascata.

Cume accade à a cascata Svartofoss?

Per arrivare à a cascata di Svartifoss, deve esse in u parcu naziunali di Skaftafell. Hè situatu 330 km à l'est di a cità di Reykjavík . Un altruimpeu hè a cità di Höbn , da quale u parcu hè di 140 km à l'ouest.

U dirittu à a cascata ùn si pò manca. In un certu sezione di a strada, avete da abbandunà u carru in u spiaggiu di parcorsu è andate à peda. A distanza chì hà da ghjunghje à travel hè di 2 km. Ma i risultati di numerosi turistici indicanu chì da u caminu pudete uttene u più piacere, grazia à l'aspettanti visioni è l'air più neve.

Per apprezzà a billezza di a cascata, i turisti sò ricumandati per viaghjà in a mità di ghjugnu - a fini di l'aostu. Questu tempu hè cunsideratu u più favurevuli per visità l'Islanda è a cascata di Svartifoss in particular.