Discursu spressivu

A spressiva di a parolla pò esse in modu sicuru equate cù a so ricchezza, a bellezza di u mondu internu di l'omu. Dopu tuttu, l'ampiezza di i so sapienti hè rappresentata bè da u vucabbulariu è per questu modifichemente l' ugguali gestioneghja in i so discorsi variate staggini stabile, figuri stilistichi, etc.

U mezzu basu di sprissivu di parlà

Per dà un discorsu culuritu, luminoso, animatu, più expressiu, applicà i metudi siguenti:

  1. Sinonimi . Ogni sapiutu chì sò vicinu in i paroli di sensu (per esempiu, l'interlocutore hè un conversazione). Chì avianu aduprà? Prima di tuttu, perchè a storia ùn s'assumiglia una cosa com'è "oliu di latte". Sinonimi avè l'aiutà à evitari di iututologica in a narrativa, dumineghjendu dinò qualcosa preċiżjoni più precisa.
  2. Homunità . A braid di donne è una falce per morta di l'erba. Quì ci sò veduti esempi di quali sò omonomi (e parolle chì difenu in significatu, ma in scrittu coincide una a una).
  3. Antonyms . Sò usatu in u casu di l'oposizioni: u friddu - caldi, anger - gioia. Grazie à elli, i cuntraddizzioni sò megliu rapprisentati.
  4. Arcaismi . Per dà u so discorsu una certa solemnità, funzioni, frasi o parolle, longu fora di l'usu (in furiuna, in furi, i crochets - shoes) sò usati.
  5. Neologismu . Sò l'oppostu di u cuncettu previosu. Questa innovazione ùn solu aghjunghje à a sprissiva di a parolla, ma ancu permette di clarificà à l'interlocutore chì u narratore hà mantene cun passione cù i tempi (per esempiu, a marca, u dispositivu).
  6. Unità Phraseologica . Stable in cumpusizioni per esprissioni. Ùn pudemu micca cambià l'ordine di e parolle o pruvate di cambià a struttura grammatica. Sò usati cum'è mezzu di representatività di u pensamentu (per esempiu, "pan o scurdatu").
  7. A metàfora . Eccu un modu di rossu, chì ghjè un sicretu paragunu cù qualcosa o quarchi (nervi di ferru, una persona ventu).
  8. Incarnazione . Stu modu di espressioni di u parolle, dà a più di più imaginazione. Quì l'uggetti inanimate sò diventate in l'essiri viventi (u ventu uvule, i nuvole float).
  9. Hyperbola . Esvergenza cuscietosa di u significatu di qualcosa, bellezza o ancu grandu (per ùn vede parechji anni, l'oceanu di lacrime).
  10. L 'irunia . In a nostra vita senza ironia, unu di i mètudi basi di espressioni di u parolle? Per ùn offend l'interlocutore, ma à u listessu tempu mostra a so attitudini à ciò chì sintia, vistu, questa scacciatura oculistica hè appiicata. Un esempiu vivu di questu hè a frasa di M. Zhvanetsky "I medichi luttaru per a so vita cusì chì, sguardu, puderia survive".

Esprissionitudiale intonia di parlà

Ci hè manifestatu in u ritimu di ciò chì hè statu dichjaratu, chì si classificatu in rapidu, medium è lentu. In modu di voce, di parlà culore, ritmu è stress logicu di a pena sana.

Per ùn solu per sviluppà, ma ancu per migliurà, avete aduprà l'eserciti:

  1. Duranti a pronuncia di qualcuna pena, vale a voglia di trasmette sensu differenti per u culore di u tonu (per esempiu, u sole sà u fioru è tutti i zitelli sò cuntenti).
  2. Pigliate u vostru versu preferitu. Sicondu u significatu di ogni frase, hè cunsigliatu per mudificà u tempo da a voce, u so altu.
  3. Leghje u teatru, travagli di altre genre, cuncintratu à a replicata di i caratteri. Hè bisognu à esse leghjite, imaginate chì quì si trova nantu à u palcuscenicu, ghjucatu à a cumeddia in fronte di un centu spettaturi.
  4. Ùn serà micca superflue per vede cun quale suggerimentu è prutegge cù a diversità di culori emulatorii (per esempiu, hè veramente culone?).
  5. Ddu discursu era espritu, hè bisognu di guardà a vostra respirazione è di dicioni .