La cultura di parlà è a cumunicazione cummerciale

A parte di u lionu di u tempu di travagliu di qualsiasi manager hè stata rapida di i negoziati è i cumerci, perchè ùn pò micca fà senza l'abilità di cumunicazione cummerciale è cunniscenza di a cultura di parlà. Sì, è u sviluppu di carriera di parechji prufessiunali hè direttamentu dipende à a capacità di custruisce un dialogu in cunfurmità cù i criteri di a cultura di u parolle è i principii di a cumunicazione cummerciale. Inutili, a cunvegazione pò passà da solu in a direzione erronea è invece di una transacciata rializatu o di una discussione constructiva di u prublema chì ùn vi ghjunghje à nunda di a cunversazione attuale, è l'imprezzazione di e qualità di a vostra attività ùn vi manca più favorevule. Dunque ci vole à piglià in seriu l'acquistu di cumpetenze di cumunicazione cummerciale, ma per ora avemu acquavutu in famiglia cù i so fundamentali.

Cultura di u discorsu di l'omu di l'affari

Quandu si cumunicava cù l'amichi, raramente prestu attente à a correcità di a custruzzione di e frasi, ma in negoziati importanti è e cumerci di sta strada hè inacceptable. Tuttu hè impurtante quì - da u stilu di parolla à a entrata è l'espressione. U modu di cumunicazione è a cultura di u discorsu di una persona di cummerciale sò sughjetti à un nummaru di règuli, senza observazione di quale un pudere micca sempre esse un parlante hàbilu. Fighjemu à i principali.

  1. Granficu vocabulariu. Questu ferà simplificà fà malabarsu cù e parolle, duminendu a luminosità è a saturazione di u parolle. Sì senza un vocabulariu diversu, hè assai difficiuli di maravigliate espresà i vostri pensi è cunvince di a correcità di l'idee.
  2. Equu mpurtanti hè a cumpusizioni di u parolle. Probabilmente averebbe realizatu chì cunfenniate quelli chì parranu l'articulu puro cù l'adopru adattatu di termi prufessiunale. E persone chì parranu cun arginziu, espressioni non littirarii o vucali saturati ùn sò micca listessi.
  3. Ùn si scurdanu di l'alfabetizazione - i furmulosi deve esse fattu, dati e règiche grammaticu è stylisticu di u parolle.
  4. Assicuratevi di attenti à l'intonazione è a pronuncia, cum'è chì a ghjente ùn pò micca incuntrà u significatu cusì per difetti à u discorsu di l'parraturi o di a so incapacità di distinguerà i punti più impurtanti per entone.
  5. Parechje scurdate di l'impurtanza di cumpunenti non verbalici, è ancu e gestiti incorrecte è l'espressioni faciali ponu spulatori, u discursu più brillanti. Cunfunzione in l'ochji, a pusizione incerta di a persona reducià l'impurtanza di e so parolle, chì ùn hè micca necessariu per ogni negoziatore.

Cusì, a capacità per esi spieghemente è spressiva i so pinsamenti hè indispensabile in u mondu mudernu mudernu. Ùn hè bisognu à quasi tutti l'università includenu in u prugramma di formazione specialisti à a duttrina à a cultura di parla, pagu assai attente à i specìculi cummerciale.