I pinsamenti sò materiale

U pinsamentu tangibule? Chì significà "pinsà impurtante"? E ogni modu, chì pensanu è hè veru chì ponu esse materiale? A quistione hè curiosa, pruvucà assai contruversi è interessi, pensu, assai. Qualchidunu crede chì a materialità di i pinsamenti hè una erisia cumpletta, ma ancu questi chì pigghianu sta pensione è l'utilizanu attivamente in a so vita. E beni, postu chì tuttu, ùn hà micca pensatu hè micca una parte di a cuscenza di una persona, senza chì l'esistenza di questa cuscenza ùn saria solu esse impossibile. Pensendu à i boni pozzate migliurà u vostru umore, è a cose perversa - averebbi annantu è cadunu in a diprissioni. Hè incontestable chì i pensamentu influenzanu a nostra conscienza psicologica, ma pudemu avemu a custruiri u nostru futuru materiali è ottene i scopi desitvuli cù l'aiutu? Hè ogni prugettu pensatu?

Perchè sò pensati materiale? Evidenza

Per risponde à sta pregunta, u psichiatru russu Vladimir Bekhterev dedicò a so vita sana. Dopu fattu una lotta di ricerca, ghjunghjite à a cuncludi chì u pensamentu hè una di e variità d'energia è determinate chì u cereu affetta dirette à a materia. Cusì, sicondu Bekhterev, qualchese, anche l'attività mentale, flussi d'un statu à l'altru è ùn pò micca esse sparati in securità à a lege di a conservazione di l'energia. Nisun pensamentu riprisentatu da una parolla, un gestu, ancu mera vista o mimile, ùn pò micca spusà micca senza traccia.

Cumu fà un prugettu pensatu?

Ogni ghjornu, anchi senza qualunqui cunzunziu di i nostri propiani volte, i nostri pinsamenti si materialificanu, è questu prucessu spessu sia inconsciente. Ma à guidà è à ghjunghjini i risultati emesionate, hè necessariu di gestisce a modu conscientemente. Aghju aiutà à cunghjuntà i vostri desideri, avè acquistatu cù e vostre regule subject:

  1. Cumincià cù a cuscenza. Concene ogni pensamentu, u desideriu è l'accionamentu. Piglianu u ligame invisibili trà elli. Sì avete avutu u fattu chì sò negativu, fate riesce. Questa cumpagnia ùn hè micca piacevule, ma ùn scrivevi, sè ùn avete più pensendu inconsciente - questu hè normale, in u tempu, puderà cuntrullà.
  2. Dopu avete amparate à ricanuscià è impone i vostri pinsamenti negattivi, avete bisognu di rimpiazzà cù e pusitivi è pusitivi. A parolla deve esse uttimista, senza l'usu di e negazioni, l'unicu modu quali seranu a più efficace.
  3. Aduprate chjassi brevi è chjaru, u più breve è più forte l'idea - più megliu serà stata scurdata è più faciule serà di ripetiri tutta lu ghjornu.
  4. Hè bisognu à crede in ciò chì dite è di u fattu chì u vostru pensamentu materialise, ancu s'ellu ùn averia micca vedutu i risultati. Rinfurzà i vostri pensi cù emozioni, da esse rinvinte u più prestu prestu a realità.
  5. Mentre desideriu bè à tutti i persone chì si ncontranu in tuttu u ghjornu, anche i nemichi è e persone chì sò spegate. Mandate vibrazioni pusitivi à l'esternu è certamenti volenu à voi un centu volte.
  6. Qualcose chì maghi è psiculogi dicenu di u putere di u pensamentu, addiventanu un impotente si avemu a scurdà è ùn ne ùn mancanu a realità. Solu i pinsamenti pusitivi paru cù accenti veri ponu purtà u risultatu dumandatu.

È ancu se pensiuloghi sò materiale è pusitivi, hè perfettumente chjaru chì i pinsamenti malvizii pòrtanu solu male. I criminali è i villani pensanu nè negativamente, chì porta un risultu criminali da a so attività. Cusì, cum'è tali, ùn ci hè nisun malu in u mondu, a ghjente stessu dà nascita à i so pinsamenti è i desira.

Vogliu vulete crià chì i pinsamenti di l'aligria, a felicità è a pace nantu à a tarra necessàvanu materialiserà. Strenghje dinò per questu. Fighjate i vostri pensi è sònniu, perchè i vulete sò materiale!