Cumu parlà cù e persone correctament?

A cumunicazione hè una parte integrale di a nostra vita di u ghjornu. Tutti i ghjorni avemu da accade mila parolle, accugliente in sentenzi, è ùn penserianu micca di a so forza è di u sensu. Ancu parechji avvenimenti sò rilativi à ciò chì, à quale è cumu parlà. Oghje, avemu a capiscenu di cumu parlerà bè cù a ghjente.

Comu a capiscinu di parlà correctament?

Fighjure in bona fede - tutti cunzidiremu per esse una persona suficientemente educata è illuminata. È sempre vulemu dimustrà u nostru livellu di cunniscenza à qualchì puntuale, in particulare quandu a prima reune cù interlucutori. Allora, u primu cunsigliu - ùn avete micca fà questu. Pruvate a essiri cuntrullata quantu pussibule in discussioni, sguardi più à l'altri, spriverete a vostra opinion in una manera compensa, grandi capaci. Chì a ghjente parlava, perchè ogni ghjugni piace à listessa. Hè sorprendente, hè a capacità di sèntelu a insegni a manera correctamente è parlà cun interlocutore. Escuchando a vostri interlucutori, pudete sculaccià per sè stessu cunghjenzii, in quantu di cumunicazione di e custruzzione, è di e so preferenza, chì, in turn, vi diciarà nantu à quali temi pudete principià una conversazione interessanti.

Purezza di sta parlante

Mantene in mente chì, ùn importa ciò chì i vostri interlucutori cumunicanu cù l'altri, fate un discorsu pienu cusì competente . Olvidà i giandini amiche è lingo di strada, scaccià i parassiti è ùn pruvà micca di u prufiziunalismu, obscure à l'altri. Comu accumincia, dimustranu chì u discorsu culturale ùn hè micca strangitu à voi, chì a cumunicazione utilizendu una lingua littiraria hè quella chì fate per ghjornu. Per quessa, hè impurtante per amparà à parolle bè è bè. Solu dopu chì devenu esse ingressu à a vostra cumpagnia, pudete relaxà u vostru situ linguisticu è utilizate un paru d'argullione. Inutili, rispeanu, almenu, ùn sò micca intelligente è micca accettati.