Psiculugia di a cumunicazione cù e persone

Questu chì hà successu: u destinu hà avutu cunfruntatu cù u persone più disgustatu, ma ùn puderebbe micca solu per sorte è esse in u mità di a cunversazione, perchè u successu di a vostra sucità depende di u risultatu di a riunione? A psicoluggìa di a cumunicazione cù a ghjente chì ci enseigne à turnà i nostri enemichi in leia amici, senza scuntintà à u stessu tempu per suggerisce cumu truvà una lingua cumuni cù e persone di i caratteristi più cumplicati.

Psicologia di a cumunicazione interpersonal

Avete spessu osservate a cumpetenza cumunicativa? Questu hè quantu hè a vostra cumunicazione? Per ghjunghjite a cunversazione per fà viaghjate sempre piacè, è micca espansione murali, hè necessariu di cumprà l'interlocutore, per definisce e so pussibbili reaczioni à certi punti, dicemu, per vede da ellu. Cusì, utilizate e seguenti trucelli di a psicoluggìa di a cumunicazione trà e persone, u gràzia di quale ellu serà pussibule di preparà per l'interlocutore:

  1. U effettu di Franklin . Ogni sapiulu chì sta persona pussidia parechji talentu. Allora, quandu avianu bisognu di guadagnà a fiducia di qualchissia chì era chjude. Franklin hà educatu cun ellu di piglià un prestu. Dopu, a relazione trà i dui hè diventata simpaticu. U puntu tutale hè quandu chì qualchissia vi favurè, a ghjente dopu, esse più di cunfidenza, questa persona responde à a vostra dumanda. Solu in tali situazioni, una persona sia incunenti "récorda" à u numaru di quelli chì certamenti avissanu aiutu, in casu di ciò chì.
  2. A porta diretta à a frunti . Avete bisognu di qualcosa di u interlocutore? Dumanna per più di necessariu. Di sicuru, l'opzione di refusa ùn hè micca sclusa. Dopu un pocu tempu, cenni per dumandà di novu. U rinfusore hà spegatu un remorsu è, avendu sèntenu una dumanda più razonatu, vi sentenu obligatu à voi.
  3. Mimicry . Per un studiu più detallatu di a psicoluggìa di a cumunicazione è l'interaczione di i persone, unu deve turnà à i travagli di Alan Pisa, un omu chì hà studiatu in detail a lingua di i movimenti corpu. Allora, in unu di i so libri, descriva un tali modu di cumpurtamentu in a società, chjamata "mimetia" o "riflessione". Avete volte o rimi authentificatu o autumaticamenti i movimenti, a postura di u vostru interlocutore. Hè cresce assai a cumunicazione. Perchè Iè, a ghjente tende a simpatizzà cù quelli chì sò almenu un pocu, ma similari a iddi.
  4. Nomi . Dale Carnegie, l'autore di Cumu acquistà Amichi è Influence People, hà scrittu chì per l'audizione di una persona, ùn hè nunda più dolci ca u sonu di u so nomu. Trasfurmendu da questu, durante una conversazione, ùn anu micca da chjamà a persona per nome. U stessu passa per a criazione di un ambienti amici. Vulete chì u vostru interlocutore hà da sentu simpatia per voi? Chjamete u vostru amicu, è prestu si senti un toccu di amizanza versu a so persunità.
  5. Stàtelu à questu . A psicoluggìa di a cumunicazione cù a ghjente ùn ferma micca urganizatu chì stende à una persona per i so difetti, se vulete turnà in a vostra persona cusì propria. Vulete esse sprimendu cunfidenziale cù a so rimarche? Allora a volta dopu, à sente à u so discorsu, pruvà capisce ciò ch'eddu hè stupidu. Forsi quellu angoia o depressu da quarchi cosa. Pruvate n ogni casu per truvà qualchì ligame in i vostri opinioni, è da esse, spieghendu, assicuratevi di inizià a pruposta cù cunsensu prima. L'ultime assicura chì l'interlocutore ùn vole micca di lascià in u mità di a conversazione.
  6. Rephrase . In a psiculugia di cumunicà cù e persone maiò, stu mètudu hè assai più efficeur chì i precedenti. Parechje ghjente volenu esse intesu è intesu, è, per quessa, fassi dispunìbuli à voi stessu, usando l'escienza riflessa. In altre parolle: rifacciate ciò chì l'interlocutore hà dettu. Cusì, puderà bastà a relazioni amiche. Hè megliu per turnà a frasa ghjocata in una quistione.