Rosie O'Donnell hà chiamatu u figliolu più chjucu di Donald Trump un autisticu

Dopu à a vittoria in l'elezzione presidenziale, u multimediale Donald Trump è a so famiglia ùn vinia micca i più faciuli. Tuttu ognunu entende chì oghje, ùn solu a stampa, ma ancu i so sughjetti di sperienza sò cercati vicinu à a so persona, cum'è per u restu di a famiglia. Unu di i primi, chì si distinguieghja in questa zona, era un cummedale, attrice è a famosa blogger americana Rosie O'Donnell.

Is Trump un figliu di autisticu?

O'Donnell, di 54 anni di età, spessu paria pocu à Trump, chì mostra chì questu disgrazia chì sta persona hè per ella. In ogni casu, independentendu di se Donald li piacia o micca, hà statu presidente di i Stati Uniti. Dopu questu, Rosie dicidi di novu "cammellu" per a pulitica, anche di sta ora ella toccu à u so figliolu Barron, di 10 anni, nascita da Melanya Trump.

Aieri, in a so pàgina Twitter, Rosie hà publicatu un video interessante cun qualche di i momenti di cumpurtamentu di u figliolu più chjucu di Trump. Sta cullizzioni era fatta da l'usu di l'Internet più ordinariu è hà postu un video in YouTube. U video mostra pezze di l'apparenza publica è l'avvenimenti da Donald, assistitu da Barron. Sicondu ùn solu l'autori di u video, ma ancu parechji persone chì anu vistu, u zitellu si porta un strangamente: Pulsare à i so genitori quand'elli prupittàvanu di abbracciallu, ripeti i movimenti senza ragione apparente, strangely camina, clumsily claps, etc. Tutti issi signori sò quasi sempri prisenti in i zitelli autistichi.

Sottu video O'Donnell hà fattu una inscription:

"Is Barron Trump un autista? Una grande opportunità per attruisce l'attenzioni publicu à l'epidemie di l'autismu ".
Leghje ancu

A riazzioni nigativa di i fanelli è l'disulazione di Rosie

Malgradu u fattu chì assai citatini di i Stati Uniti dislike Trump, l'attacche à u so figliu paria à l'utilizatori di Internet una mala idea. O'Donnell hà scrittu assai messagi negativu di sta tipu: "Sì, Rosie, ùn piaceru micca Donald, ùn hè micca significatu chì avete bisognu à toccu u zitellu. Fate l'avete fattu, "" E quì hè u zitellu? Ùn hè bisognu di interferiscenu in l'assemblea publica. Questu hè sbagliatu, "etc.

Videndu a riazione di u pubblicu, un comicu nantu à a so reta di a reta di a so pagina publicava un post explicendu u so cumpurtamentu:

"Uni pochi mesi fa, a mo figliola di 3 anni, Dakota, era diagnosticatu cù" Autism ". Per mè, sta nova hè stata imprevisu, è mi purtò à un statu di shock. Dopu questu, aghju pruvatu à truvà nisuna infurmazione chì vi aiutà à vivemu più in questa malatia. U video, chì aghju publicatu nantu à u mo Twitter, ùn hà nunda di fà cù e mo corruzione politiche. Iò vuleva i pubblichi à pensà à l'autismu. S'ellu aghju intesu qualchissia cù u video, scusene.