Patties cun zucca

Cù que solu ùn avemu micca cocchi cupertu per piace à a nostra famiglia è l'amichi. Pò esse cù pumati, colti, albicocchi secchi, patati, ecc. Tutte e ricchettatura ùn pò micca esse cunsiderate. Oghje, vulete intescevule cumu preparà tastà e gustativi utterità cù zappagini. Questu platu hà bisognu di apprezzà tuttu è ùn certamenti dumandà di sparte una prescription.

Dolci dolci cù carotta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Cusì, per preparà cunzune dulce cù zappagine, dissolve u levitu in u latto cálido, aghjustendu un poccu di zuccherinu è farina. Emu mezclate tuttu ciò chì ùn anu micca cundizzioni è lasciate a spugna per 30 minuti in un locu caldu per a fermentazioni. Aghjunghjeu avemu staccà a farina restante in a so tina, u salinu, u zuccheru, u frettu è a caterva di crema, l'oliu vegetale, pate a crema agria è misura. Aghjunghjite una piccula cantina di farina tamanta è aghjunghje una pasta di lotta homogeneia perte ferma nantu à e mani. Allora accapari una tavola nantu à u topu è lasciate da 1 à 1,5 ori in un locu caldu.

Intantu, pigliammi cura mentre preparava u vegetale. Carrot my brush, neve è fretu nantu à un grossneru fascia. In una padedda, fretce un pezzu di oliu cremosu è u pat in a carota finu à moltu. Aghjunghjite à u melatu, pappu , cinnamon, nocere di terra, misuranu è caccià da u calore. Sì u riposu ùn hè micca dolci, pour u zucchero à questu.

In quantità à a pasta hè divisa in parechji pezzi, troppu flat cake è in mezzu di ognuna putevi un zuccarpulu stuffing. In seguitu, avemu cura parchjianu l'arme è fate un patty. Scambià tutti i sputichi nantu à una vaca di furmagliu, uncia cun oli vegetali, è lasciate per affissà à 20-30 minuti. Avemu a griglia a cima di i pezzi cù u ovu battezu è u mandliu à un furnu ardente. Bake torti cù a zucca è u pappezzu per 15-20 minuti, finu à chì sò bianchi.

Ricetta per tufonce cù carotta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per cocerà manzoni fritte cù e zucca, cogliu u suu ligeramente in un micru è dissolvi u levitu in leghje. Dopu avemu spremu in u zuccherinu, ci spinciamu u sali, in tutti l'oliu vegetale è a margarina fretta. Siftemu a farina in anticipu è, sburdà in parechji portali in u liquidu, amassi pani finta elastica. Dopu à quessa, a ponemu in un pane, untuatu cù l'oliu vegetale, è mette i piatti in un locu caldu, circa 1 ora, per l'avvicinamentu.

Intantu, preparanu u riposu. Per fà questu, rinfriscia i zappane, foglie in un uniforme, cool it, neve è fegate nantu à una lumbarina. Avà aghjunghje l'ingredienti sbucciati è cunglite. I meli appi, sdegnu, triturate cubi e rumputu in a massa vegetale. A pasta hè fatta, settata nantu à una tavula, spizzata cù farina, è dividemu da circa 12 pilami. Trasfurmassi in torte, mette in a metta da u riposu è femu tortu. Pigluzu leve cù un pappu ruttante per quessa si saranu chini è fritteri in una pane in una grande quantità di petri calde nantu à i dui costi. Hè tuttu, cunfetti cù zapparicci è manzoni sò pronti!