Perchè u figliolu si parleghja in sònniu?

Tutti i genitori, chì anu intesu u so ziteddu dorme, murmuri qualcosa di un sognu. Ci sò i persone chì ùn sò micca toccu da u risorse di u zitellu in un sonu? Intendemu di capiscenu ciò chì falla se u zitellu parle in un sognu è deve esse alarme i genitori?

Somnylocia

A cunversazione, risata o làcqui in un sònitu hè chjamatu dubbitu. E questu ùn hè micca un fenomenu periculoso. Ancu un adultu pò parlà in un sognu. Simply in children, hè più cumuni, postu chì i figlioli sò più impressibilizate chì l'anziani, ma a so psique ùn hè micca cusì forte. Ci hè chì, in questa manera, i zitelli "digen" l'infurmazioni ghjornu, è l'eccessu di impresione forte è emozioni splashes in una forma cusì interessante.

Cause di dubbitude

  1. U primu u più impurtanti perchè un zitellu pò riri, parlarà o nassi in u sonnu è l'emozioni brillanti, l'estressi (nò in a mala qualità di a parola). Se u zitellu visitatu prima u circinu, u zoo o in e rotonduli, ci hè una probabilidad alta chì in a notte riunisce o qualchissia per babble. Se u ghjornu chì u zitellu era vistu un scandalu trà i so genitori, in a notte poverà briunà.
  2. Trasizione da una fase di dorme à l'altru. Tutti sapi chì i fasi di u sonnu sò veloci è lentu. Si cambienu tutti dui appressu ogni 90-120 minuti. Quì duranti questi trinca è ci hè un murmuri di sonnu.
  3. Hè vale à dì chì alcuni, ancu i ghjorni di ghjornu di sguardi avissiru avertì à i genitori. In quelli casi, quandu u zitellu adupita brusgiatu à a so nuttata, si scanta è scantatu, ùn devenu cunsigliatu da un neurologist. U duttore pò prescrive i medicazione chì migliurà a circulazione cerebrale, furtificà u sonnu è calà.

Sia u zitellu sunnava o no, ci sò parechje rigioni chì vi seguite:

In osservazione di sti normi semprici, guarantisci à u zitellu un sonu sanu, forte è còmicu duranti a notte.