Chernobog - u regnu eslavu di a bughjura

I slaves sempre in alta elogiosu di i lumi di u lume, è i scuru eranu sicritamenti parlati, i so nomi cunservatu in manuscritti antichi. In questa lista, è una di e divinità più forti di l'Oscurità - Chernobog, fù temutu è sacrificatu, in cunsiderà l'incarnation of the Forces of Evil. Hè struitu chì u diu hà aiutatu à a guerra è u cummerciu, ma necessitava sacrificis speziale per purtalla.

Quale hè Chernobog?

Dinu Chernóbil di l'antichi Slaves era cunsideratu l'eternu inescu di Yasun, l'embodiment di e forze scuru micca solu in u mondu, ma ancu in l'omu stessu. Hà sustinutu, è hà dumandatu aiutu, ma l'avianu micca pricatu. In a mitulugia si dici chì u diu era nascuto in a bughjura di Navi, quandu Svarog foraggieghja u mondu in a furma di u Celu. E parenti eranu l'ùmmira è l'ecu di i desideri astratti di i primi essenzi vivienti. A sta criazioni assorbiu l'abitudini più crucifiche di i persone è i scuru spiranzii di a luci di i dii, l'aspirazione principali di Chernobog hè a distruzioni.

Ci hè una versione, presumitu dopu l'adopru di u Cristianesimu, l'imaghjini di questu di u Signore passava à Saint-Kasyan, chì hè cunsideratu un criatori di u male di tutti i disgrazii umani. U ghjornu di Chernobog è u luni, chì i slaves chjamanu u primu nativu o u gattivu. Per quessa, u primu ghjornu di a settimana era impussibile di principià un impurtante impurtante, hè statu assignatu per esecutà publichi è punizioni.

U simbulu di Chernobog

Parechji circhuli annunzienu Chernobog à una Serpente nera o Temnovit, un simbulu di denegazione, un contracadiu per Good. A so funzione principale hè a so unicità, per quessa, solu e persone chì avìanu capitu a so ecceezza pussedianu drittu à prutezzione di Chernobog. Simboli di Temnovit:

L'astrònomanu anu cunsideratu u simbulu di u Diu di Diu negru Saturnu. I paisoli slaves palesani stu diu comu un basilisco grandi - un mostru cù a testa di a serpente è un corpu umanu. Ci era una parolla chì puderia diventà un omu, puderia esse cumprati in l'imaghjini di un anzianu è un ghjovanu petite. U putere di Chernobog hè enormu, l'unicu chì teme hè u raghju di u sole. U signu di Chernóbil:

  1. Un quadru scuru chì indica a personificazione di e forze di a Strada.
  2. I radichi di l'arbre, cum'è a basa di esse cù a piuma di a freccia da l'altru finale di u simbulu.

Chernobog - Mitologia Slavica

I nostri babbi eranu chì u bonu è u malu averebbe sancitu, perchè si cunciliaru à l'esistenza di u diu di a Oscurità. Hè statu dumandatu aiutu in u cummerciu è a guerra. Chernobog entre i slaves era cunsideratu cum'è u re di u Vidali Mirtu, induve a manu dritta era purtendu u male, è u mancavanu era bonu. Dunque, in i leggings dì chì Temnovit possa a rota di u destinu, in cu direzzione torna, cusì u destinatu di l'omu :

Belobog è Chernobog

In cuntrastu à Chernobog, ci era un diu di brillatu - Belobog, u fratellu di u Signore Fillu, anu aghjustatu u equilibriu di u mondu. Per l'eslaviani Belobog era a personificazione di u Bè chì:

Sicondu e credenze, u Diu divino hà cuncede successu à i boni scritti, u scuru-distributu a misura di a miseria à a parte di tutti. Slavonic Chernobog era u regnu di l'oltritomba, u diu di l'universu. Dunque, ellu era sempre elogiatu à i fistighjà in onore di i vittori. I Slaves pensavanu chì Chernobog hè l'energia di a bughjura, chì vive in ogni persona, chì porta à a distruzioni, duie nantu à u campu di battaglia è in u menti di i persone.

Chernobog è Mara

I slaves pensanu chì i Diu scurdani sò intigibbilamenti ligati, ma ogni di elli cumete a so cumpitenza. Cum'è Chernobog è Marena o Mara. Si Temnovit hè stata cunsiderata l'embodiment of Darkness, unu di i dii di Navi, Maru hè statu chjamatu patrona di Navi, a faccia di a morte è l'impunenti di prublemi. I legendi priservatu assai imaghjini di Marena:

  1. Una ragazza in cacciata in bè cù un pilu scuru chì struia e bugle in e so mani.
  2. Una anciana fida in una colata negra cù un falce.
  3. Beata verra, dannu a tentazione.
  4. A picciridda ghostly hè u Moroccu trasparenti.

Maru hè chjamatu unu in duie imagine: i veci di e donne è a zitella, a mamma di e forze scuru è u saggiu maestru, chì conserva l'esperienza di tutte e vittime precedente, hè a prova a forza di a forza di a persone, a resistenza è curazione. Crià tali Reguli Oscuros, i Rusichi amparonu à ùn teme micca a morte, per esse capace à scumpete i boni scritti di u malu, per apprendre a via di i dii di a Luminazione in cuntrastu à a strada di i dii di l'Oscurità.

Chernobog è Vélez

Ci hè una versione chì u sicondu nomu di Temnovit hè Velez , cum'è chjamatu mitu di i Balti, chì significa "diavulu". Rusich vveria ancu Veles com'è u diu di u bistiame è li dumandò di salvà a banda, perchè in quelli ghjorni, a presenza di vacche è cavalli era un indicatore di a ricchezza. A ragiò di a doppia interpretazione hè a traduzzione incorrecci, chì trattà a nuzione di "bestial" divinu comu "salvatica" è "cruel".

Sì Chernobog - Regnu Slavicu di a bughjura, in seguitu Veles - u tutore di a verità, chì seguisce u cumpletu di e leghje è punisce u disubbidientu. Oghje da u Rusichi u 19 di dicembre, in Nikolay Vodyanoy, in l'annali di stu diu hè chjamatu ancu u Volkh o u Lizard. Particularmente venerati è u figliolu Veles - Volhovets, chì era statu ricunnisciutu com'è u diu di a caccia è a preda, u maestru di l'acqui, è ancu - u difensore di i suldati.

Rituali di Chernobog

L'Slaves pensendu chì Chernobog - u patronu di l'Oscurità, habite in l'infernu, chì si trova longu à u ghjacciu di u Nord. Dunque, ci hè necessariu d'abburutariamente micca incù cose qualchì benedizzioni, ma cù curses friddi, chì era fattu in parechji feste. Cusì scrissi a cerimònia Helmholde in i Crunoni Slavonique. Quandu, in una dicada, à a fine di ogni stagione, eranu rivolti speziali, chì a ghjustificazione di quali era di calmà a Temnow, perch'ellu ùn avissi micca periculà a persona.

Cerimonii sò stati à u ghjornu, Rusich s'accoglii vicinu à u pilastru di u pilastru, chante incantations from disgrande è ca eranu postrati. E necessariu tutti avianu pi chianciari pi dumannarla i lacrimi, è facenu sacrificà. In u rolu di e vittimi eranu i pupi di lignu, dopu à a ceremonia, sò stati sipilluti in terra, ancu di qualcosa, in ogni mumentu di l'annu, ancu in l'invernu. Accustonu a neve è si tagghja l'acqua. U rituali hè statu cunsideratu cumu solu dopu u sacrifiziu era offru.